خانهاخبار
میان‌رده HTC Wildfire E2 معرفی شد؛ نمایشگر +HD با هلیو P22

میان‌رده HTC Wildfire E2 معرفی شد؛ نمایشگر +HD با هلیو P22

موبایل جدید HTC میان‌رده‌ای به نام Wildfire E2 است که دستگاهی ارزان قیمت با سخت‌افزاری متوسط به حساب می‌آید.
۱۳۹۹/۵/۱۷

اچ‌تی‌سی بی‌سروصدا در روسیه از تلفن هوشمند جدیدی به‌نام HTC Wildfire E2 رونمایی کرد. این موبایل میان‌رده‌ای است که نمایشگری با نسبت تصویر بلند دارد، از تراشه‌ای با توان متوسط استفاده می‌کند، باتری قابل قبولی دارد و دوربین اصلی آن دوگانه است. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی به این گوشی بیندازیم

اچ‌تی‌سی وایلدفایر E2 بدنه‌ای از جنس پلی‌کربنات با ابعاد ۱۵۴ در ۷۵ در ۸.۵۹ میلی‌متر و وزن ۱۷۳ گرم دارد. قاب عقب این گوشی دارای بافتی شیارگونه است. وایلدفایر E2 نمایشگری ۶.۲ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +HD معادل ۷۲۰ در ۱۵۶۰ پیکسل دارد. در بالای این پنل ناچی قطره‌ای قرار گرفته که میزبان یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. در پشت بدنه هم دوربین دوگانه‌ای دیده می‌شود که شامل لنزهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی است.

image

وایلدفایر E2 قادر به ضبط ویدیوهای 1080p است و از ویژگی‌هایی مثل فوکوس خودکار، حالت زیبایی و تشخیص چهره پشتیبانی می‌کند. موبایل جدید اچ‌تی‌سی با چیپست هلیو P22 به بازار می‌آید و همراه آن ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این دستگاه شکاف کارت حافظه هم دارد. وایلدفایر E2 به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

انرژی این گوشی توسط یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که با یک شارژ کامل می‌تواند به‌اندازه ۲۰ ساعت مکالمه، ۲۵ ساعت پخش موسیقی و ۶ ساعت پخش ویدیو جوابگو باشد. حسگر اثر انگشت در قاب عقب وایلدفایر E2 قرار گرفته است. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توانیم به پشتیبانی از دو سیم کارت، 4G VoLTE، وای‌فای، بلوتوث، جی‌پی‌اس، درگاه microUSB، رادیو FM و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کنیم.

وایلدفایر E22 با قیمت پایه ۱۳۵ دلار به فروش می‌رسد و در دو رنگ مشکی و آبی عرضه می‌شود. با این حال، هنوز اعلام نشده که این گوشی در چه بازارهای عرضه خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۹/۵/۱۹
طراحیش خیلی بده. اون حاشیه زیاد پایین که گذاشته و اون ناچی که بالاش گذاشته اصلا همخونی نداره. به نظر می‌رسه اچ تی سی و خیلی از شرکت‌های اندرویدی دلیل استفاده‌ از ناچ رو هنوز درک نکردن. دلیل استفاده از ناچ افزایش اندازه صفحه نمایش و کاهش حاشیه ها و کوچک نگه داشتن اندازه گوشی تا حد امکانه که اینجا با توجه به حاشیه زیاد پایین گوشی دلیلی بر استفاده از ناچ نمیبینم.

mohamad

۱۳۹۹/۵/۱۷
htc کجاها رفتی ؟ یاد گوشی های جی ال ایکس میفتم با این طراحی .