خانهاخبار
گلکسی زد فولد 2 با بهینه‌سازی‌های چشمگیر نسبت به نسل قبل معرفی شد

گلکسی زد فولد 2 با بهینه‌سازی‌های چشمگیر نسبت به نسل قبل معرفی شد

سامسونگ امروز در انتهای مراسم خود از نسل دوم پرچمدار تاشوی خود پرده برداشت. این دستگاه که حالا گلکسی زد فولد 2 نام گرفته از ابتدای سپتامبر پیش‌فروش می‌شود.
۱۳۹۹/۵/۱۵

سامسونگ به‌طور کامل از گلکسی زد فولد ۲ رونمایی نکرد، ولی اطلاعات کافی را در اختیار ما گذاشت تا بدانیم که با چه محصولی طرف هستیم. این شرکت امروز در مراسم ویژه خود بیشتر روی دو نمایشگر داخلی و خارجی گلکسی زد فولد ۲ تمرکز کرد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا ببینیم چه اطلاعاتی از این موبایل تاشو در دسترس قرار گرفته است.

image

نمایشگر داخلی گلکسی زد فولد ۲ پنلی ۷.۶ اینچی است که از شیشه فوق نازک یا UTG استفاده می‌کند تا کیفیت و دوام بهتری داشته باشد. نمایشگر ثانویه این گوشی ۶.۲ اینچی است که در حالت تاشده کل بخش بیرونی دستگاه را پر می‌کند. نسبت تصویر این پنل در مقایسه با اکثر گوشی‌های موجود در بازار بیشتر است، اما به‌راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. در گلکسی زد فولد ۲ دوربین سلفی در نمایشگر اصلی و ثانویه به داخل حفره‌ای در بالای صفحه منتقل شده است.

image

متاسفانه سامسونگ اطلاعاتی درباره قیمت، چیپست، دوربین، باتری و غیره منتشر نکرد. ولی می‌دانیم که قرار است اطلاعات بیشتری در تاریخ ۱ سپتامبر مصادف با ۱۱ شهریور از این گوشی به اشتراک گذاشته شود. این شرکت می‌گوید پیش‌خرید گلکسی زد فولد ۲ هم در همین تاریخ آغاز می‌شود.

با وجود این که اطلاعات زیر توسط سامسونگ به تایید نرسیده و در مراسم امروز اعلام نشده، اما وب‌سایت XDA می‌گوید گلکسی زد فولد ۲ نمایشگری از نوع داینامیک امولد 2X خواهد داشت که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد. البته این نرخ نوسازی انطباقی خواهد بود، یعنی می‌تواند بین ۱ و ۱۲۰ هرتز تغییر کند. رزولوشن این صفحه ۱۷۶۸ در ۲۲۰۸ پیکسل است. گلکسی زد فولد ۲ احتمالا قلم S Pen نخواهد داشت.

image

نمایشگر ثانویه از نوع سوپر امولد با نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی خواهد بود. رزولوشن این صفحه ۲۲۶۰ در ۸۱۶ پیکسل در نظر گرفته شده و نسبت تصویر آن ۲۵:۹ است. حسگر اثر انگشت در کناره بدنه قرار گرفته تا صرف‌نظر از حالتی که دستگاه را در دست می‌گیرید، به آن دسترسی داشته باشید. این موبایل تاشو احتمالا به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس مجهز می‌شود و از ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند می‌شود.

در قاب عقب گلکسی زد فولد ۲ دوربین سه‌گانه‌ای متشکل از سه لنز ۱۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است. لنز اصلی این گوشی دیافراگم f/1.8 دارد که از گلکسی اس ۲۰ آمده است. دو لنز بعدی هم لنزهای تله‌فوتو و فوق عریض هستند. افزون بر این، دو لنز سلفی این گوشی ۱۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 در نظر گرفته شده است.

image

باتری گلکسی زد فولد ۲ دارای ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی احتمالا در دو رنگ برنزی و مشکی به فروش می‌رسد. با این حال، همان‌طور که گفتیم این اطلاعات هنوز توسط سامسونگ ارائه نشده و باید منتظر اطلاعیه‌های بعدی از سوی این شرکت بمانیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)