خانهاخبار
سامسونگ دو تبلت پرچمدار سری گلکسی تب S7 را معرفی کرد

سامسونگ دو تبلت پرچمدار سری گلکسی تب S7 را معرفی کرد

تبلت‌های پرچمدار سامسونگ دو محصول غول‌پیکر و قدرتمند هستند و از بالاترین مشخصات سخت‌افزاری و قابلیت‌های نرم‌افزاری بهره می‌برند.
۱۳۹۹/۵/۱۵

سامسونگ یکی از معدود شرکت‌های بزرگی است که هنوز تبلت اندرویدی می‌سازد، اما ولی هدف این شرکت نه رقابت با تبلت‌های اندرویدی بلکه رقابت با آیپد پرو اپل و سرفیس مایکروسافت است. کره‌ای‌ها امروز در مراسم آنکپد از خانواده گلکسی تب S7 رونمایی کردند. اعضای دوگانه این خانواده با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس فوق‌العاده جذاب و قدرتمند به نظر می‌رسند. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی به این دو محصول بیندازیم.

image

Samsung Galaxy Tab S7 Plus

گلکسی تب اس ۷ پلاس مدل بزرگ‌تر سری جدید تبلت‌های پرچمدار سامسونگ است که از نمایشگری ۱۲.۴ اینچی از نوع امولد با رزولوشن ۲۸۰۰ در ۱۷۵۲ پیکسل و حداکثر روشنایی ۴۲۰ نیت بهره می‌برد. حسگر اثر انگشت این تبلت در زیر پنل نمایش ۱۲۰ هرتزی آن قرار گرفته است.

تبلت جدید سامسونگ از قلم S Pen جدید این شرکت پشتیبانی می‌کند که تاخیر آن تا حد ۹ ثانیه کاهش پیدا کرده است. این دستگاه هماهنگی زیادی با آفیس مایکروسافت دارد و در عین حال می‌تواند با کیبورد یا سیستم DeX استفاده شود تا تجربه‌ای نزدیک به لپ‌تاپ‌ها را برای کاربر به ارمغان بیاورد.

image

این تبلت بسیار نازک است و ضخامت آن صرفا ۵.۷ میلی‌متر است. انرژی تب اس ۷ پلاس از یک باتری ۱۰۰۹۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که می‌تواند بدون وقفه ۱۶ ساعت ویدیو پخش کند. این باتری از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند ولی شارژر آن را باید جداگانه تهیه کنید. تب اس ۷ پلاس از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس استفاده می‌کند که نسبت به تب اس ۶ بسیار سریع‌تر است. این محصول در سه مدل با وای فای، LTE و 5G عرضه می‌شود.

image

گلکسی تب اس ۷ پلاس ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد که می‌توانید آن را با کارت حافظه ارتقا دهید. البته پیکربندی دیگری با ۸ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی نیز برای این محصول در دسترس خواهد بود. در قاب عقب این دستگاه دوربین دوگانه‌ای شامل لنزهای ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و ۵ مگاپیکسلی فوق عریض قرار گرفته است. علاوه بر این، شیاری مغناطیسی وجود دارد که قلم را شارژ می‌کند. تب اس ۷ پلاس در بخش سلفی هم از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

image

قیمت این تبلت برای مدل ۶ + ۱۲۸ گیگی از ۹۰۰ یورو آغاز می‌شود و برای مدل ۸ + ۲۵۶ گیگی به ۹۸۰ یورو می‌رسد. اگر مدل 5G آن را بخواهید باید ۲۰۰ یورو بیشتر پول بپردازید. سامسونگ تبلت پرچمدار خود را در تاریخ ۳۱ مرداد به بازار می‌فرستد.

Samsung Galaxy Tab S7

گلکسی تب اس ۷ جایگزینی برای مدل پرو است که قیمت پایین‌تری دارد. این دستگاه از نمایشگری ۱۱ اینچی از نوع LCD استفاده می‌کند که پنل آن LTPS TFT است. حداکثر روشنایی این پنل به ۵۰۰ نیت می‌رسد و خوشبختانه از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این تبلت هم قلم هوشمند دارد ولی تاخیر آن درست مثل مدل عادی نوت ۲۰ به ۲۶ میلی‌ثانیه می‌رسد.

image

گلکسی تب اس ۷ حدود ۱۰۰ گرم از مدل پلاس سبک‌تر است. باتری این دستگاه ۷۰۴۰ میلی‌آمپر ساعت است و می‌تواند ۱۵ ساعت پخش ویدیو داشته باشد. تبلت مذکور از پردازنده، رم و حافظه‌ای مشابه برادر بزرگ‌تر خود استفاده می‌کند و حتی در قاب عقب و جلو دوربین‌های یکسانی دارد.

گلکسی تب اس ۷ و اس ۷ پلاس از بلندگوهای AKG (دو بلندگو در سمت چپ و دو بلندگو در سمت راست) استفاده می‌کند. این چهار بلندگو با دالبی اتموس سازگار هستند. از آن‌جایی که تب اس ۷ پنل LCD دارد، حسگر اثر انگشت آن در کناره دستگاه قرار گرفته است. قیمت این تبلت برای مدل ۶ + ۱۲۸ گیگی ۷۰۰ یورو و برای مدل ۸ + ۲۵۶ گیگی ۷۸۰ یورو است. اگر بخواهید مدل LTE آن را بخرید، به‌ازای هر مدل باید ۱۰۰ دلار بیشتر پول بپردازید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)