خانهاخبار
اوپو K7 5G با اسنپدراگون 765G و دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد

اوپو K7 5G با اسنپدراگون 765G و دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد

میان‌رده جدید اوپو موبایلی 6.5 اینچی با پنل امولد است که از پردازنده اسنپدراگون 765G استفاده می‌کند تا به نسل پنجم ارتباطات دسترسی داشته باشد.
۱۳۹۹/۵/۱۵

اوپو K7 5G جدیدترین تلفن هوشمند این شرکت است که امروز بی‌سروصدا در چین معرفی شد. این دستگاه آمده تا جایگزین اوپو K5 شود که پارسال معرفی شده بود و از اسنپدراگون 730G استفاده می‌کرد. اوپو K7 حالا به 5G مجهز است و از نمایشگری با نسبت تصویر ۲۰:۹ بهره می‌برد. این گوشی دوربین اصلی ۴۸ و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دارد. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی به این تلفن هوشمند بیندازیم.

اوپو K7 5G دارای ابعادی معادل ۱۶۰ در ۷۴ در ۷.۹۶ میلی‌متر و وزن ۱۸۰ گرم است. این گوشی نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع AMOLED دارد که رزولوشن آن +FHD معادل ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است. زیر این صفحه حسگر اثر انگشت تعبیه شده است. اوپو K7 5G با تراشه اسنپدراگون 765G به بازار می‌آید و از رم LPDDR4X و حافظه داخلی UFS 2.1 استفاده می‌کند. به‌علاوه، می‌توانید از کارت حافظه استفاده کنید تا فضای داخلی دستگاه را افزایش دهید. K7 5G یک باتری ۴۰۲۵ میلی‌آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

image

در بخش سلفی این گوشی دوربینی ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. در قاب عقب نیز شاهد دوربین چهارگانه‌ای متشکل از یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی هستیم. اوپو K7 5G به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ و پوسته ColorOS 7 به بازار می‌آید. از ویژگی‌های ارتباطی این دستگاه می‌توانیم به پشتیبانی از دو سیم کارت، وای‌فای 802.11ac، بلوتوث ۵.۰، جی‌پی‌اس، ان‌اف‌سی و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کنیم.

اوپو K7 5G از تاریخ ۲۱ مرداد وارد بازار چین می‌شود. مدل پایه این گوشی ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی خواهد داشت و قیمت آن ۲۸۶ دلار خواهد بود. اوپو K7 5G در رنگ‌های جذابی مثل آبی، مشکی، سفید، قرمز و زرد عرضه می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)