خانهاخبار
ردمی 9 پرایم 14 مرداد با نمایشگر +FHD از راه می‌رسد

ردمی 9 پرایم 14 مرداد با نمایشگر +FHD از راه می‌رسد

شیائومی می‌گوید گوشی جدید آن‌ها موبایل خوش قیمتی خواهد بود که نسبت به رقبا تفاوت‌های قابل توجهی خواهد داشت.
۱۳۹۹/۵/۱۳

شعبه هند شیائومی هفته گذشته تایید کرد که ردمی ۹ پرایم ۱۴ مرداد در جنوب شرق آسیا معرفی می‌شود. این تلفن هوشمند همچنان در دسته گوشی‌های پایین‌رده قرار می‌گیرد، ولی شیائومی رسما تایید کرده که نمایشگر آن رزولوشن +FHD خواهد داشت. این شرکت همچنین می‌گوید که محصول آن‌ها قابلیت‌هایی دارد که از تمامی رقبای هم‌رده خود متمایز است.

گفته می‌شود که ردمی ۹ پرایم در واقع همان نسخه جهانی ردمی ۹ خواهد بود که اولین بار در ماه ژوئن در اسپانیا معرفی شد. بنابراین انتظار نداریم که مشخصات آن تفاوت‌های زیادی داشته باشد. این تلفن هوشمند احتمالا با نمایشگری ۶.۵۳ اینچی و چیپست هلیو G80 مدیاتک عرضه می‌شود.

ردمی ۹ پرایم در بخش دوربین اصلی از چهار لنز استفاده می‌کند که لنز اصلی آن ۱۳ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. در بخش سلفی نیز لنزی ۸ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. شیائومی در این دستگاه از حسگر اثر انگشت فیزیکی استفاده می‌کند.

شایعات حاکی از آن است که ردمی ۹ پرایم باتری غول‌پیکری با ظرفیت ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت که با درگاه USB-C با سرعت ۱۸ وات شارژ می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)