خانهاخبار
تصاویر رندر شده قاب گلکسی نوت 20 لو رفت

تصاویر رندر شده قاب گلکسی نوت 20 لو رفت

امروز در رسانه‌های خبری شاهد انتشار تصاویر قاب Galaxy Note 20 بودیم.
۱۳۹۹/۵/۱۲

بر اساس اخبار اعلام شده و اعلام رسمی سامسونگ، رویداد Unpacked در تاریخ چهارشنبه پنجم آگوست مصادف با پانزدهم مرداد ماه برگزار خواهد شد و در آن، شاهد رونمایی از فبلت جدید این برند کره‌ای با نام Galaxy Note 20 خواهیم بود. شایعات و حرف و حدیث‌ها پیرامون این محصول تمامی ندارد و امروز در رسانه‌های خبری، شاهد درز تصاویر قاب این گوشی هوشمند بودیم.

این اتفاق در حالی روی داده است که اکثر طرفداران و علاقمندان به محصولات سامسونگ، در حال روزشماری برای آمدن لحظه معرفی گلکسی نوت 20 هستند. این تصاویر توسط شخصی به نام Roland Quandt منتشر شده است.

در این تصاویر شاهد یک قاب شکیل و جذاب هستیم که در قسمت پشت، از بافت چرمی بهره می‌برد و قسمت جلویی که روی صفحه نمایش قرار می‌گیرد نیز به نظر می‌رسد که از جنس چرم باشد و با توجه به بافت آن، نمی‌توانیم انتظار یک محصول سیلیکونی را داشته باشیم.

 

در این تصاویر شاهد دو نوع مختلف از قاب‌ها برای گلکسی نوت و مدل پلاس آن هستیم که یکی از آن ها، شباهت زیادی به Smart Clear View Cover با لایه ضر میکروب دارد. در کناره آن، شاهد یک قسمت شفاف هستیم که به کمک آن، می‌‌توانید گوشه صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را مشاهده کرده و به این ترتیب، نوتیفیکیشن‌ها یا مواردی از این قبیل را به این ترتیب مرور کنید.

 

در مدل دیگر، هیچ شفافیتی وجود نداشته و صفحه نمایش به صورت کامل پوشانده می‌شود، اما محفظه‌ای برای قرارگیری کارت اعتباری درون آن تعبیه شده است.

 

این قاب‌های جذاب، زیبا و شکیل به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با رنگ بندی بدنه این محصولات هماهنگی داشته باشند. البته در این تصاویر، اثری از مدل سفید رنگ که قرار است با نام Mystic White Ultra برای سری نوت 20 در نظر گرفته شود، دیده نمی‌شود. 

در نهایت باید تا زمان معرفی رسمی گلکسی نوت 20 منتظر بمانیم و ببینیم که شایعات و حرف و حدیث‌هایی که تا به حال پیرامون محصولات این خانواده در رسانه‌های خبری منتشر شده، تا چه اندازه رنگ و بوی واقعیت به خود می‌گیرند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)