خانهاخبار
تصویر و ظرفیت باتری احتمالی اپل واچ 6 لو رفت

تصویر و ظرفیت باتری احتمالی اپل واچ 6 لو رفت

مرجع صدور مجوز کره جنوبی از ثبت باتری جدیدی خبر داده که احتمالا مربوط به اپل واچ سری 6 است. این مرجع تصویر و ظرفیت باتری قطعه مذکور را فاش کرده است.
۱۳۹۹/۵/۱۲

به‌تازگی باتری جدیدی برای یکی از محصولات اپل که می‌تواند اپل واچ یا ایرپاد باشد از مرجع صدور مجوز کره جنوبی عبور کرده است. تصویر این باتری اولین بار توسط کاربری در شبکه اجتماعی توئیتر به اشتراک گذاشته شد. اسناد همراه این عکس نشان می‌داد که باتری مذکور از شماره مدل A2327 استفاده می‌کند و ظرفیت آن ۳۰۳.۸ میلی‌آمپر ساعت است.

پیش‌بینی می‌شود که این باتری برای اپل واچ سری ۶ یا شاید حتی کیس شارژر ایرپاد بعدی باشد. دسته‌بندی مجوز مذکور در پایگاه داده KTR کمی مبهم است و این قطعه را در گروه «تندرستی» قرار داده. این دسته‌بندی به‌لحاظ تئوری می‌تواند به ایرپاد و اپل واچ اشاره داشته باشد، ولی ظاهر آن بیشتر شبیه باتری اپل واچ به‌نظر می‌رسد.

image

اگر فرض کنیم که این باتری برای اپل واچ سری ۶ است، سناریوی موجود جذابیت بیشتری پیدا می‌کند. اپل واچ سری ۶ باتری ۲۹۶ میلی‌آمپر ساعتی داشت. اپل واچ سری ۴ از باتری ۲۹۱ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کرد و این ظرفیت برای اپل واچ سری ۳ به ۲۷۹ میلی‌آمپر ساعت می‌رسید. اکنون با توجه به حذف احتمالی قابلیت Force Touch از نسل بعدی ساعت هوشمند اپل، فضای بیشتری برای افزایش ظرفیت باتری در اختیار طراحان اپل واچ ۶ در دسترس خواهد بود.

از سوی دیگر، با توجه به اضافه شدن قابلیت‌های جدیدی مثل پایش سطح اکسیژن خون و ردیابی وضعیت خواب، اپل واچ سری ۶ انرژی بیشتری مصرف خواهد کرد و طبیعتا به باتری بزرگ‌تری نیاز پیدا می‌کند. در ادامه تصویری از کالبدشکافی اپل واچ سری ۵ را می‌بینید:

image

علاوه بر این می‌توانید کالبدشکافی ایرپاد و کیس شارژ آن را در تصویر زیر مشاهده کنید:

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)