خانهاخبار
تصویر منتسب به هوآوی میت 40 از وجود نمایشگر آبشاری خبر می‌دهد

تصویر منتسب به هوآوی میت 40 از وجود نمایشگر آبشاری خبر می‌دهد

با توجه به تصویری که احتمالا مربوط به محافظ نمایشگر میت 40 هوآوی است، به نظر می‌رسد که این تلفن هوشمند نمایشگری با لبه‌های خمیده خواهد داشت.
۱۳۹۹/۵/۱۲

به‌گزارش وب‌سایت Huawei Central، به‌تازگی تصویری متنسب به کیس محافظ هوآوی میت ۴۰ پرو لو رفته که از وجود خمیدگی در سمت چپ و راست نمایشگر این دستگاه خبر می‌دهد. میت ۳۰ پرو پارسال از نمایشگری استفاده می‌کرد که در دو طرف خود خمیدگی‌هایی با زاویه ۸۸ درجه‌ای داشت. پنل آن دستگاه که با نام Horizon Display معرفی شد با حذف دکمه‌های فیزیکی از دکمه‌های مجازی استفاده می‌کرد.

image

پتنتی که پیش‌تر توسط هوآوی در اداره مالکیت فکری چین (CNIPA) ثبت شده بود، نشان می‌داد که میت ۴۰ پرو می‌تواند دکمه‌های مجازی بیشتری داشته باشد و برخی از آن‌ها را برای عملکردهای دوربین به کار بگیرد. به‌علاوه، مشابه آن‌چه که قبلا در P40 پرو ارائه شد، میت ۴۰ پرو نیز می‌تواند نمایشگر ۹۰ هرتزی داشته باشد. نمایشگرهای ۹۰ هرتزی در هر ثانیه ۹۰ بار به‌روز می‌شوند.

سری میت ۴۰ می‌تواند از چیپست Kirin 1020 استفاده کند. این تراشه با فرآیند ۵ نانومتری توسط شرکت تایوانی TSMC ساخته خواهد شد. اما با توجه به تحریم‌ها و فشارهای جدید آمریکا، TSMC قادر به دریافت سفارشات جدیدی از سوی هوآوی نیست. از سوی دیگر، چون گفته می‌شود که هوآوی صرفا به ۸ میلیون تراشه Kirin 1020 دسترسی خواهد داشت، ممکن است میت ۴۰ پرو از Kirin 1020 و میت ۴۰ از اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس یا دیمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس استفاده کند.

این غول بزرگ چینی در شرایط بسیار خوبی برای فروش تلفن‌های هوشمند خود قرار دارد. تعداد کاربران اکوسیستم HMS یا «خدمات موبایلی هوآوی» به ۷۰۰ میلیون نفر رسیده که افزایشی ۳۲ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد. این شرکت حالا با فروش ۵۵.۸ میلیون موبایل از ماه آوریل تا ژوئن، بزرگ‌ترین فروشنده فعلی موبایل دنیاست.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

عارف شاپوری

۱۳۹۹/۵/۱۳
G

عارف شاپورب

۱۳۹۹/۵/۱۳
سری میت من داشتم خیلی پردازنده فوق العاده قوی داره حیف که مدل میت 30 داخل ایران نیامده ولی احتمالا پردازنده میت 40 غول پردازنده های دنیاس امیدوارم تو کشور ما هم بیاد

Alireza zofreh

۱۳۹۹/۵/۱۲
یه پرچمدار عالیییییییی از همه لحاظ زیباییی سخت افزاری.... چی میشه این مدل .....دوربین حرفه ای پردازنده حرفه ای بامیت ۴۰ حرفه ای زندگی کنیم ... حرف اخر اینکه مگه داریم انقد همه چی عالی باشه.........؟

Abbasghavi

۱۳۹۹/۵/۱۲
نسبت ب رقبا بهترین گوشی و مقرون ب صرفه تریینه

ashkan

۱۳۹۹/۵/۱۲
سری میت هواوی مثل غول میمونه از هر نظر میتونیم بگیم بهتره نسبت به بقیه گوشی از لحاظ‌فنی نرم افزاری که عالیه از نظر استقامتی و طراحی جذابشم عالی تر
حیف که مدل میت ۳۰ وارد بازار نشد