خانهاخبار
آیپد مینی نسل اول به زودی منسوخ خواهد شد

آیپد مینی نسل اول به زودی منسوخ خواهد شد

اپل به تازگی، نسل اول آیپد مینی را به دسته محصولات Vintage انتقال داده است.
۱۳۹۹/۵/۱۱

نسل اول آیپد مینی که برای نخستین بار در سال 2012 رونمایی شد، از این پس به عنوان یک محصول Vintage توسط اپل شناسایی می‌شود. کوپرتینویی‌ها امروز لیست محصولات Vintage و Obsolete خود را به روز کردند و شاهد اضافه شدن آیپد مینی 7.9 اینچی به دسته Vintage بودیم و از طرف دیگر، آیمک 21.5 اینچی که در سال 2011 معرفی شد نیز به دسته محصولات Obsolete هدایت شد.

Vintage به محصولاتی گفته می‌شود که پنج سال از زمان عرضه آن‌ها گذشته و هنوز به دوره هفت ساله نرسیده است. آیفون، آیپد، آیپاد، اپل تی وی و مک‌هایی که در دسته Vintage قرار می‌گیرند، همچنان می‌توانند پشتیبانی‌های سخت‌آفزاری از نظر تأمین قطعات (با مراجعه به اپل استورهای رسمی یا خرده فروشی‌های تحت قرارداد) را دریافت کنند.

از طرف دیگر، Obsolete به محصولاتی گفته می‌شود که از نظر اپل منسوخ به حساب آمده و دیگر امکان ارائه خدمات سخت‌افزاری و پشتیبانی به آن ها توسط اپل امکان پذیر نیست. زمانی که تاریخ عرضه محصولی از هفت سال بگذرد، ناخودآگاه وارد این لیست شده و دیگر امکان تأمین قطعات و پشتیبانی توسط اپل را نخواهد داشت.

image

 

شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، لیست کامل دستگاه‌های قرار گرفته در لیست Vintage یا Obsolete را مشاهده کنید.

در نهایت بد نیست بدانید که آخرین نسل از آیپد مینی که در حال حاضر در بازار موجود است، با قیمت 349.99 دلار در دسترس خریداران قرار دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)