خانهاخبار
گواهی تأیید Moto G9 Plus صادر شد؛ آیا تاریخ عرضه آن نزدیک است؟

گواهی تأیید Moto G9 Plus صادر شد؛ آیا تاریخ عرضه آن نزدیک است؟

گوشی هوشمند موتو جی 9 پلاس موتورولا امروز موفق شد گواهی تأیید FCC را دریافت نماید.
۱۳۹۹/۵/۱۱

موتو جی 9 پلاس نام محصول جدید و میان رده موتورولا است که به زودی باید انتظار معرفی آن را داشته باشیم. پیش در دیتابیس TUV Rheinland این محصول مشاهده شده بود که به کمک آن، ظرفیت باتری 4700 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی مورد تأیید قرار گرفت.

امروز در رسانه‌های خبری، شاهد صدور تأییدیه برای گوشی هوشمند جدیدی با شماره ساخت XTS2087-1 هستیم که پیش تر، این موضوع به Moto G9 Plus موتورولا اطلاق شده بود. همچنین در این لیست، شاهد افشای برخی مشخصات سخت‌افزاری دیگر آن نیز هستیم.

image

 

از جمله مشخصات سخت‌آفزاری موتو جی 9 پلاس که در این لیست از آن‌ها یاد شده، می‌توان به پنل وای فای دو بانده، NFC، بلوتوث BR/EDR/LE اشاره کرد. همچنین در ادامه، شاهد باتری 4700 میلی آمپر ساعتی نیز هستیم که با شماره ساخت MG50 همراه است.

این تلفن هوشمند همچنین در لیست یک خرده فروشی در اسپانیا مشاهده شد که برخی مشخصات سخت‌افزاری دیگر آن از جمله چهار گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی آن نیز افشا شد که قیمت 277 یورو نیز برای آن در نظر گرفته شده است. مطمئنا ظرف روزهای آینده، اخبار و اطلاعات بیشتری در مورد موتو جی 9 پلاس موتورولا در رسانه‌های خبری منتشر خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)