خانهاخبار
گلکسی M31s سامسونگ معرفی شد

گلکسی M31s سامسونگ معرفی شد

سامسونگ با به‌روزرسانی خط سری ام، گوشی جدید M31s را روانه بازار می‌کند
۱۳۹۹/۵/۱۰

گلکسی M31 جانشین گوشی موفق گلکسی M30 است که اوایل سال جاری میلادی و در ماه مارس معرفی شد. با گذشت چندماه از معرفی و عرضه‌ی این گوشی، سامسونگ تلفن هوشمند M31s را معرفی کرده که ادامه دهنده‌ی راه M31 محسوب می‌شود. از مشخصات این گوشی می‌توان به باتری شش هزار میلی آمپرساعتی، دوربین چهارگانه، صغحه نمایش فول اچ دی Infinity-O و تراشه‌ی اگزینوس ۹۶۱۱ اشاره کرد.

طراحی و نمایشگر گلکسی M31s

این گوشی از طراحی چندرنگ در پشت بهره می‌برد و ضخامتی در حدود ۹.۳ میلی‌متر دارد. سامسونگ در پنل جلویی از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپرآمولد با وضوح FHD+ استفاده می‌کند و دوربین سلفی با حفره‌ای در مرکز بالای نمایشگر جا خوش کرده است. علاوه بر موارد ذکر شده پنل جلوی گوشی را گوریلا گلس ۳ محافظت می‌کند. این دستگاه با رنگ‌های Mirage Black و Mirage Blue به بازار عرضه می‌شود.

کارایی 

image


قلب تپنده‌ی سامسونگ گلکسی M31s را پردازنده‌ی اگزینوس ۹۶۱۱ تشکیل می‌دهد که تراشه‌ی Mali-G72 وظایف گرافیکی را در آن برعهده دارد. اگزینوس ۹۶۱۱ یک تراشه‌ی هشت هسته‌ای است که برپایه‌ی لیتوگرافی ۱۰ نانومتری ساخته شده است و از سرعت کلاک ۲.۳ گیکاهرتز بهره‌ مند است. رم‌های ۶ و ۸ گیگابایتی به علاوه‌ی حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی برای این گوشی در دسترس هستند که حافظه را می‌توان به کمک کارت‌های اس دی تا ۵۱۲ گیگابایت ارتقا داد. برای تامین انرژی این دستگاه، سامسونگ باتری عظیم شش هزار میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است که از شارژ سریع ۲۵ واتی و معکوس پشتیبانی به عمل می‌آورد. سامسونگ ادعا کرده که شارژ سریع ۲۵ واتی این گوشی توانایی شارژ کردن آن را در مدت زمان ۹۷ دقیقه، داراست. گلکسی M31s از رابط کاربری OneUI 2.0 که مبتنی بر اندروید ۱۰ است، استفاده می‌کند.

از دیگر مشخصات گلکسی M31s می‌توان به اسکنر اثر انگشت، جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری و درگاه یو اس بی تایپ سی اشاره کرد. در بخش اتصالات نیز از Wi-Fi 802.11ac، 4G VoLTE و بلوتوث ۵ پشتیبانی می‌کند.

دوربین

image


در بخش دوربین نیز محصول جدید کره‌ای‌ها از یک دوربین چهارگانه در پشت گوشی بهره می‌برد. سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX682 با f/1.8 را، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با f/2.2 و زاویه‌ی ۱۲۳ درجه، حسگر عمق سنج ۵ مگاپیکسلی و یک لنز ۵ مگاپیکسلی ماکرو همراهی می‌کنند. در پنل جلویی نیز سامسونگ تصمیم گرفته تا حسگر ۳۲ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی، در خدمت کاربر باشد. گلکسی M31s در دو پیکربندی ۶+۱۲۸ و ۸+۱۲۸ به بازار عرضه می‌شود که اولی ۱۹۴۹۹ روپیه و دومی ۲۱۴۹۹ روپیه قیمت دارند. گفتنی است این گوشی از ۶ آگوست و از طریق آمازون هند در دسترس کاربران این کشور قرار دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

منصور

۱۳۹۹/۵/۱۱
سلام گوشیهای سری m مخصوص بازار هند هستن یا برای بازار جهانیم هستن؟