خانهاخبار
رندرهای مطبوعاتی دو رنگ از گوشی گلکسی زد فولد 2 لو رفت

رندرهای مطبوعاتی دو رنگ از گوشی گلکسی زد فولد 2 لو رفت

نسل دوم موبایل تاشوی پرچمدار سامسونگ هفته آینده معرفی می‌شود. حالا به‌تازگی رندرهای مطبوعاتی با کیفیتی از این گوشی منتشر شده که ما را از طراحی آن مطمئن می‌کند.
۱۳۹۹/۵/۹

دیروز تصویر زنده‌ای از گلکسی زد فولد ۲ منتشر شد که نشان می‌داد این گوشی تاشو طراحی دوربین سلفی خود را عوض کرده است. علاوه بر این، تصویر مذکور مجددا تایید کرده که نام این دستگاه گلکسی زد فولد ۲ خواهد بود. حالا افشاگر دیگری به نام ایشان آگاروال با همکاری وب‌سایت MySmartPrice رندرهای مطبوعاتی این موبایل تاشو را منتشر کرده است. این رندرها نه تنها ظاهر موبایل منعطف سامسونگ را نشان می‌دهند بلکه رنگ‌های آن را فاش می‌کنند.

image

آگاروال مدعی است که گلکسی زد فولد ۲ در دو رنگ مشکی و برنزی عرضه می‌شود. یکی از مهم‌ترین تغییرات این نسخه در بخش دوربین سلفی نمایشگر داخلی این دستگاه رقم خورده که باعث شده دیگر خبری از بریدگی عجیب نسل قبلی نباشد. آن بریدگی جای خود را به حفره کوچکی داده که نسبت صفحه به بدنه گلکسی زد فولد ۲ را بالا می‌برد.

image

تغییر مهم بعدی افزایش اندازه نمایشگر بیرونی و کاهش حاشیه‌های اطراف آن است. این نمایشگر هم حالا برای دوربین سلفی از حفره کوچکی استفاده می‌کند تا بخش عمده بدنه به صفحه نمایش اختصاص پیدا کند. شایعات حاکی از آن است که اندازه نمایشگر ثانویه ۶.۲۳ اینچ و نرخ نوسازی آن ۶۰ هرتزی خواهد بود، در حالی که اندازه نمایشگر داخلی احتمالا ۷.۵۹ اینچ و نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتزی در نظر گرفته شده است.

image

در قاب عقب گلکسی زد فولد ۲ دوربین سه‌گانه‌ای دیده می‌شود که احتمالا شامل یک لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز نامشخص ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. قلب تپنده این موبایل به‌احتمال زیاد اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس است که همراه با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این گوشی می‌تواند ۴۳۶۵ میلی‌آمپر ساعت باتری داشته باشد که با فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی، شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس سازگار خواهد بود. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که گلکسی زد فولد ۲ قیمتی در حدود ۱۹۸۰ دلار خواهد داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)