خانهاخبار
یکی از قابلیت‌‌های جذاب فتوشاپ به نسخه آیپد آن اضافه شد

یکی از قابلیت‌‌های جذاب فتوشاپ به نسخه آیپد آن اضافه شد

نسخه آیپد نرم‌افزار فتوشاپ به تازگی به ویژگی فوق‌العاده‌ای مجهز شده است.
۱۳۹۹/۵/۸

زمانی که کمپانی Adobe نسخه آیپد اپلیکیشن فتوشاپ را منتشر کرد، بسیاری از قابلیت‌های مهم و کاربردی هنوز درون آن گنجانده نشده بود. البته طراحان ادوبی به کاربران قول داده بودند که به مرور زمان این قابلیت‌ها را به نسخه فتوشاپ آیپد اضافه کنند. حال مشخص شده است که ظرف چند آپدیت جاری، بسیاری از ویژگی‌های مهم و کاربردی به این نسخه اضافه خواهد شد و فتوشاپ در این پلتفرم، بیشتر و بیشتر به نسخه دسکتاپ نزدیک می‌شود.

امروز نسخه آپید فتوشاپ میزبان ویژگی جدیدی به نام Refine Edge Brush است. به کمک این قابلیت کاربران قادر خواهند بود تا محیط اطراف (لبه‌ها) تصویر را تصحیح کرده و به کمک براش، لبه‌های لایه مورد را به سلیقه خود اصلاح کنید. برای افرادی که با این قابلیت در فتوشاپ ناآشنا هستند، بد نیست بدانید که پروسه انجام آن به این صورت است که بعد از انتخاب لایه مورد، به کمک Refine Edge Brush می‌‌توانید لبه‌های لایه مورد نظر را، زمانی که آن را از بکگراند جدا کرده‌اید، اصلاح کرده و به هرچه طبیعی‌تر شدن آن کمک کنید. اما چیزی که اهمیت دارد، این است که شما می‌توانید چنین کاری را به کمک اپل پنسل انجام دهید که از دقت بسیار بالایی برخوردار است.

image

 

به گزارش سخنگویان کمپانی Adobe، از آن جایی که این قابلیت بسیار کاربردی بوده و از اهمیت بالایی نیز برخوردار است، لذا طراحان و مهندسان این اپلیکیشن فوق‌العاده تعداد زیادی از پرسنل خود را روی این پروژه متمرکز کردند تا هرچه سریع‌تر، آن را در اختیار استفاده کنندگان از آیپد بگذارند. مطمئنا اضافه شدن قابلیت Refine Edge Brush برای کاربران فتوشاپ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. لذا فراموش نکنید که این اپلیکیشن را به آخرین نسخه موجود بروزرسانی کنید تا امکان استفاده از این ویژگی برای شما فراهم شود.

همچنین در آپدیت بعدی، امکان Rotating Canvas به کمک دو انگشت برای کاربران فتوشاپ در دسترس قرار خواهد گرفت. به این ترتیب شما قادر خواهید بود تا به همراه زوم کردن روی تصویر، فایل اصلی را نیز به زوایای دلخواه چرخانده و دقیق‌تر آن را مورد بررسی قرار دهید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)