خانهاخبار
آپدیت جدید بازی Ghost of Tsushima درجه سختی مرگبار را به آن می‌افزاید

آپدیت جدید بازی Ghost of Tsushima درجه سختی مرگبار را به آن می‌افزاید

استودیوی بازسازی Sucker punch قرار است آپدیت جدیدی را برای بازی Ghost of Tsushima منتشر کند
۱۳۹۹/۵/۸

استودیوی بازسازی Sucker punch قرار است آپدیت جدیدی را برای بازی Ghost of Tsushima منتشر کند تا کاربرانی که پیش‌تر این شاهکار را به اتمام رسانده بودند، دلیل تازه‌ای برای انجام دوباره این بازی داشته باشند و باری دیگر در نقش Jin saki فرو بروند.
یکی از معدود مشکلاتی که درباره بازی Ghost of Tsushima عنوان می‌شد مربوط به درجه سختی بازی است و طبق نظر کاربران، به پایان رساندن این بازی کاری بسیار دشواری نیست، مخصوصا برای کسانی که انتظار مواجه با باس فایتهایی مشابه باس فایت های بازی Sekiro: shadows dies twice را داشتند. کسانی که می‌خواهند چالش‌های بیشتری را در دنیای این بازی تجربه کنند، پچ ۱.۰۵ با ارتقای درجه سختی بازی می‌تواند تجربه جدیدی را برای این دست کاربران به ارمغان بیاورد.
هنگامی که بازی را بر روی این درجه سختی جدید قرار دهید، دشمنان پرخاشگری بیشتری از خود بروز خواهند داد و بازیکن را سریع‌تر شناسایی می‌کنند. با این حال سلاح Katana کاربران نیز مرگبارتر از پیش شده است. علاوه بر این، فضای جاخالی دادن و فرصت دفاع کردن کمتر شده و با اعمال درجه سختی جدید، سیستم مبارزه بازی حالت واقع گرایانه به خود خواهد گرفت و دوئل سامورایی ها در طول تاریخ را برای ما بازسازی خواهد کرد.
علاوه بر حالت مرگبار، ساکر پانچ تصمیم گرفته در کنار آن درجه سختی با درگیری کم را نیز در این اپدیت اضافه کند و در صورت فعال بودن آن، دشمنان زمان بیشتری برای شناسایی بازیکن صرف خواهند کرد و غیرممکن ترین ضربات نیز قابل دفاع خواهند بود. در این حالت دشمنان مجال بیشتری به بازیکن می‌دهند تا بتواند جان خود را دوباره بازیابد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)