خانهاخبار
گوشی Realme C15 با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری و دوربین چهارگانه معرفی شد

گوشی Realme C15 با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری و دوربین چهارگانه معرفی شد

گوشی‌های اقتصادی سری C شرکت Realme هم اکنون عضو جدیدی در میان جمع خود می‌بیند
۱۳۹۹/۵/۸

گوشی‌های اقتصادی سری C شرکت Realme هم اکنون عضو جدیدی در میان جمع خود می‌بیند، گوشی C15 ساعاتی پیش در کشور اندونزی معرفی شد. این گوشی از باتری بسیار حجیم ۶۰۰۰ میلی آمپری بهره می‌برد و در کنار آن به پردازنده Helio G35 و دوربین چهارگانه مجهز شده است. پردازنده Helio G35 پیش‌تر نیز در گوشی C11 این کمپانی به کار رفته بود. همچنین سیستم‌عامل پیشفرض این گوشی اندروید ۱۰ است که توسط رابط کاربری Realme UI سفارش سازی شده است.
در بخش جلوی گوشی، شاهد صفحه نمایش ۶.۵ اینچی هستیم که پنل آن از نوع LCD است و رزولوشن آن HD+ است. دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی نیز در درون ناچ قطره‌ای جای دارد. نسبت تصویر نمایشگر گوشی 20:9 است و شرکت سازنده برای تقویت آن در برابر ضربات، از شیشه گلوریا گلس استفاده نموده است. در پشت گوشی از طراحی گرادیان استفاده شده و محل چهار دوربین به صورت مربع طراحی شده است. دوربین اصلی وضوحی ۱۳ مگاپیکسلی دارد و دوربین التراواید آن ۸ مگاپیکسل است. دو سنسور دیگر ۲ مگاپیکسل وضوح دارند که یکی برای تشخیص عمق است و دیگری به منظور ثبت تصاویر سیاه و سفید استفاده می‌شود.

image


مسئول پردازش گوشی پردازنده Helio G35 است که توسط یک رم ۳ یا ۴ گیگابایتی همراهی می‌شود. در کنار آن ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی وجود دارد که می‌توان آن از طریق میکرو اس‌دی ارتقا داد. در بخش نرم‌افزار، اندروید ۱۰ به صورت پیشفرض برای گوشی C15 در نظر گرفته شده است که رابط کاربری Realme UI آن را پوشانده است. باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری آن از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند اما پورت شارژ آن، نسخه قدیمی Micro USB است.
گوشی Realme C15 در دو رنگ آبی و سیلور تولید می‌شود و قیمت پایه آن برای نسخه ۳/۶۴ معادل ۱۳۷ دلار است. کسانی که در ساعات اولیه فروش، اقدام به خرید این گوشی بکنند، قیمت گوشی برای آنان ۱۳۰ دلار حساب خواهد شد. قیمت نسخه ۴/۶۴ نیز ۱۵۰ دلار خواهد بود

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)