خانهاخبار
تصاویر زنده حافظه رم آیفون 12 لو رفت

تصاویر زنده حافظه رم آیفون 12 لو رفت

کاربری در شبکه اجتماعی توئیتر، تصاویری از حافظه رم آیفون 12 را به اشتراک گذاشته است. این خانواده احتمالا در تاریخ 18 شهریور معرفی می‌شود.
۱۳۹۹/۵/۸

با نزدیک‌تر شدن به پاییز و زمان عرضه آیفون‌های جدید اپل، حالا کم‌کم اطلاعات بیشتری درباره این خانواده در دسترس قرار می‌گیرد و تصاویر بیشتری از آن‌ها فاش می‌شود. در جدیدترین گزارش تصویری متنسب به تراشه حافظه این دستگاه لو رفته که در ادامه مطلب آن را مشاهده می‌کنید.

کاربری موسوم به مستر وایت که گاهی اوقات اسراری را از برنامه‌های شرکت اپل فاش می‌کند، اخیرا مجموعه‌ای از تصاویر را از قطعه رم پردازنده A14 منتشر کرده که معمولا در بالای تراشه اصلی دستگاه قرار می‌گیرد. متاسفانه از روی این تصویر نمی‌توانیم به اطلاعات خاصی پیرامون این قطعه دست پیدا کنیم، اما به نظر می‌رسد که تاریخی مربوط به هفته شانزدهم سال ۲۰۲۰ روی این دستگاه هک شده که می‌تواند مربوط به زمان تولید آن در ماه آوریل باشد.

مستر وایت پیش‌تر در ماه ژوئیه تصویری از رم A14 را منتشر کرده بود، ولی این تصویر جدید شفاف‌تر است. تمامی مدل‌های آیفون ۱۲ از تراشه ۵ نانومتری اپل موسوم به A14 بایونیک استفاده خواهند کرد که انتظار می‌رود سریع‌تر و بهینه‌تر از نسل قبلی باشد. A14 بر افزایش سرعت فرآیندهای هوش منصوعی و واقعیت افزوده تمرکز دارد.

مطابق شایعات، مدل‌های ۵.۴ و ۶.۱ اینچی آیفون‌های جدید ۴ گیگابایت رم خواهند داشت، در حالی که مدل‌های ۶.۱ و ۶.۷ اینچی به ۶ گیگابایت رم مجهز می‌شوند. چندی پیش تصویری از پنل نمایش آیفون ۵.۴ اینچی در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شد که نشان می‌داد ناچ این دستگاه نسبت به آیفون ۱۱ کوچک‌تر شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)