خانهاخبار
تصویر نسخه سفید رنگ و مرموز کنترلر ایکس باکس سری بعد، خبرساز شد

تصویر نسخه سفید رنگ و مرموز کنترلر ایکس باکس سری بعد، خبرساز شد

آیا نسخه سفید رنگ ایکس باکس سری ایکس هم توسط مایکروسافت تولید می‌شود؟
۱۳۹۹/۵/۷

تصویر نسخه سفید رنگ کنترلر ایکس باکس شب گذشته در وب سایت Reddit برای مدتی خودنمایی کرد و پس از گذشت این مدل کوتاه، تصویر یاد شده به همراه اکانت شخص منتشر کننده به صورت کامل حذف شد!

این تصویر توسط شخصی با نام کاربری Wolfy_Wizzardo در وب سایت Reddit منتشر شد. وی این عکس را زمانی که در مهمانی یکی از کارمندان مایکروسافت حضور داشت، از کنسول پسر وی شکار کرد. پیش از آن که اکانت وی از وب سای تزدیت حذف شود، اون کامنت‌ها و مطالبی در مورد سیاتل و واشینگتون طی ماه‌های جاری ارسال کرده بود.

این کنترلر به D-pad جدید که در کنترلر ایکس باکس سری ایکس معرفی شد نیز مجهز است و دکمه Share مایکروسافت که برای نسل آینده کنترلرهای خود در نظر گرفته بود نیز روی آن به چشم می‌خورد. پیش از حذف شدن مطلب ایجاد شده، وب سایت The Verge با شخصی که این تصویر را منتشر کرده صحبت کرده و وی به این موضوع اشاره کرد که بدنه اصلی کنسول نیز به رنگ سفید بوده و دکمه ایکس باکس نیز بزرگتر از حد معمول روی آن به چشم می‌خورد.

image

 

وی همچنین موفق شده بود تا با کنسول یاد شده بازی‌هایی را هم انجام دهد و به این موضوع اشاره کرد که رابط کاربری آن، دقیقا همانند Xbox One بوده است. ظاهرا مایکروسافت به زبان طراحی داشبود ایکس باکس وان وفادار بوده و تنها تغییراتی کوچک برای بهره‌گیری از قابلیت‌های مختلف از جمله Quick Resume روی آن اعمال کرده است.

برخی افراد بر این باور هستند که انتشار این کنترلر سفید رنگ می‌‌تواند سند و مدرکی برای نسل دوم ایکس باکس سری ایکس باشد. ردموندی‌ها در نظر دارند تا نسل دوم Xbox Series X که با کد نام Lockhart از آن یاد می‌شود را در ماه آگوست به دنیای گیمینگ معرفی کند.

هنوز مشخص نیست که این کنترلر سفید رنگ و کنسول مرتبط با آن، نسخه اورجینال و اصل ایکس باکس باشند. اگر این تصویر و موارد مربوط به آن صحت داشته باشند، لذا با یک نسخه مخصوص از ایکس باکس سری ایکس روبرو هستیم. مایکروسافت در سال 2013، برای پرسنلی که روی پروژه ایکس باکس مشغول به کار بودند، نسخه سفید رنگی را طراحی و تولید کرد و در اختیار آن‌ها قرار داد.

image

 

متأسفانه سخنگوی مایکروسافت در مصاحبه با وب سایت The Verge از صحبت این مورد سر باز زد و با گفتن عبارت

ما در حال حاضر چیزی برای به اشتراک گذاری در این مورد نداریم.

موضوع بحث را به سمتی دیگر برد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)