خانهاخبار
اخبار جدید در مورد گلکسی بادز لایو

اخبار جدید در مورد گلکسی بادز لایو

سامسونگ تصمیم دارد تا به زودی پوشیدنی جدید خود با نام گلکسی بادز لایو را رونمایی کند
۱۳۹۹/۵/۷

سامسونگ احتمالا تا چندروز دیگر از هدفون‌های واقعا بی‌سیم گلکسی بادز لایو رونمایی می‌کند و قبل از آن به‌روزرسانی داخلی که برای این محصول آماده شده، همه چیز را درباره‌ی این محصول لو می‌دهد.

سامسونگ برای رویداد آنپک که قرار است در تاریخ ۱۴ مردادماه برگزار شود، نرم‌افزار گلکسی بادز لایو را به‌روزرسانی کرده است و همین اتفاق باعث شده نام و ویژگی‌های این محصول فاش شود. فروشگاه نرم‌افزاری و لیست به‌روزرسانی‌ها نشان می‌دهد پشتیبانی از دستگاه جدیدی با نام گلکسی بادز لایو به آن اضافه شده است. عکس‌های ذیل جزییات بیشتری از این اتفاق را نشان می‌دهد. این اپلیکیشن که در حال حاضر توسط گلکسی بادزها مورد استفاده قرار می‌گیرد، بخش جدیدی با نام گلکسی بادز لایو به آن افزوده شده است که قابلیت حذف نویز فعال و اکولایزر داخلی را تایید می‌کند. ویژگی حذف نویز فعال در ایرپاد پرو و ایربادهای سونی WF-1000XM3 وجود دارد و دیدن اینکه سامسونگ نیز به این جرگه پیوسته است، رقابت را جذاب‌تر می‌کند.

image

در جای دیگری تایید شده که ژست‌های لمسی مختلفی برای این محصول پیش بینی شده است و به عنوان مثال کاربران با ضربه زدن روی گلکسی بادز لایو قادر به پخش یا توقف موسیقی هستند. هم‌چنین کاربران می‌توانند ژست‌های خود را برای این محصول پیکربندی کنند. همانطور که از تصاویر اسکرین شات برمی‌آید هرکدام از هدفون‌ها به طور جداگانه شارژ دارد و نشان از این دارد که می‌توان به طور جداگانه از آن‌ها استفاده کردو ویژگی Find My Earbuds نیز دیده می‌شود که البته در نسخه‌های قبلی نیز به چشم می‌خورد. به طور طبیعی ردپایی از قیمت وجود ندارد که تاثیر بسزایی در استقبال از این محصول دارد. شایعات حکایت از قیمتی کمتر از ۱۵۰ دلار دارد که می‌تواند برای ایرپاد پرو اپل، چالش برانگیز باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)