خانهاخبار
شیائومی تاریخ رونمایی از بلک شارک 3S را اعلام کرد

شیائومی تاریخ رونمایی از بلک شارک 3S را اعلام کرد

موبایل جدید برند گیمینگ بلک شارک در چند روز دیگر رسما از راه می‌رسد و انتظار داریم که این دستگاه از چیپست اسنپدراگون 865 کوآلکام استفاده کند.
۱۳۹۹/۵/۷

کوآلکام چند هفته پیش از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس رونمایی کرد تا فصل جدیدی از رقابت بر سر عرضه تلفن‌های هوشمند پرچمدار را به وجود بیاورد. تاکنون ایسوس، لنوو و سامسونگ از این تراشه برای عرضه موبایل‌های جدید خود استفاده کرده‌اند، ولی دیر یا زود سایر تولیدکنندگان نیز به این جمع می‌پیوندند.

اخیرا مدیر برند بلک شارک شیائومی با انتشار پست مرموزانه‌ای در وب‌سایت ویبو از عرضه موبایل Black Shark 3S خبر داده است. این تلفن هوشمند در تاریخ جمعه ۳۱ ژوئیه مصادف با ۱۰ مرداد معرفی می‌شود. بلک شارک 3S نسخه‌ای مخصوص شرکت Tencent نیز خواهد داشت.

موبایل جدید بلک شارک بدون شک از اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس استفاده خواهد کرد و می‌تواند نمایشگری با نرخ نوسازی بالاتر از بلک شارک ۳ پرو داشته باشد. آن دستگاه از پنلی با نرخ ۹۰ هرتزی استفاده می‌کرد، در حالی که رقبا حالا محصولاتی با نرخ ۱۴۴ هرتزی عرضه کرده‌اند.

انتظار داریم که طراحی کلی بلک شارک 3S مشابه مدل قبلی باشد و از دوربینی با ماژولی مثلثی استفاده کند. احتمال داده می‌شود که همان دکمه‌های فیزیکی گیمینگ و شارژر سریع ۶۵ واتی بر روی این دستگاه قرار بگیرد. اما از آن‌جایی که شیائومی مجوز فناوری شارژ ۱۲۰ واتی را دریافت کرده، ممکن است محصول جدید بلک شارک به این فناوری مجهز شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)