خانهاخبار
کتابخوانMI ebook Reader شیائومی گواهینامه بلوتوث را دریافت کرد

کتابخوانMI ebook Reader شیائومی گواهینامه بلوتوث را دریافت کرد

Noneسال گذشته شیائومی اولین کتابخوان خود را با نام Mi reader معرفی کرد. این محصول به صورت انحصاری تنها در کشور چین عرضه شد اما اکنون احتمال دارد این محصول با نام Mi ebook Reader به صورت جهانی در دیگر کشورها عرضه شود.
۱۳۹۹/۵/۷

سال گذشته شیائومی اولین کتابخوان خود را با نام Mi reader معرفی کرد. این محصول به صورت انحصاری تنها در کشور چین عرضه شد اما اکنون احتمال دارد این محصول با نام Mi ebook Reader به صورت جهانی در دیگر کشورها عرضه شود.
کتابخوان Mi ebook Reader چندی پیش در دیتابیس گروه منافع ویژه بلوتوث (Bluetooth sig) رویت شد. این دستگاه در تاریخ ۲۳ جولای گواهینامه بلوتوث را دریافت کرده است و طبق این اطلاعات از نسخه پنجم بلوتوث برای اتصال به دیگر دستگاه‌ها استفاده می‌کند.

image


اخیرا شیائومی در تلاش است تا محصولات غیر اسمارتفونی خود را بیش از پیش در عرصه جهانی به فروش برساند. همین چند هفته پیش بود که شیائومی اولین کمپرسور هوای قابل حمل خود را با نام  Mi     portable electric air compressor در کشور هند عرضه کرد. این محصول پیش از اینکه به صورت جهانی عرضه شود به مدت یک سال تنها در کشور چین یافت می شد. لپ تاپ‌های این شرکت نیز با نام Mi notebook توانسته‌اند راه خود را به بازارهای خارج از چین پیدا کنند. بنابراین جای تعجب ندارد که این شرکت می‌خواهد کتابخوان خود را به صورت جهانی عرضه کند.
صحفه نمایش این محصول قابلیت E-ink را با خود به همراه دارد و سایز آن برابر با ۶ اینچ است و تراکم رزولوشن آن ۲۲۱ پیکسل بر اینچ است.
علاوه بر این یک چراغ ۲۴ مرحله‌ای LED در جلوی آن قرار دارد تا کاربران بتوانند در تاریکی شب به مطالعه خود بپردازند. قدرت پردازشی این محصول توسط پردازشگر allwinner تامین می‌شود و در کنار آن ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. این کتابخوان از اکثر فرمت ها همچون PDF ، Doc، txt،xls پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند فرمت‌های دلخواه خود را نیز در آن قرار دهند.
در حال حاضر ما نمی‌توانیم بگوییم که تاریخ عرضه جهانی این کتابخوان چه زمانی خواهد بود اما در صورت دریافت اطلاعات بیشتر شما را در اسرع وقت خبردار خواهیم کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)