خانهاخبار
اطلاعات و مشخصات کامل سری گلکسی تب S7 فاش شد

اطلاعات و مشخصات کامل سری گلکسی تب S7 فاش شد

حالا که کمی بیشتر از یک هفته تا رونمایی از محصولات جدید سامسونگ باقی مانده، نوبت به خانواده تبلت‌های پرچمدار این شرکت رسیده تا اطلاعات کامل آن‌ها به اینترنت درز پیدا کند.
۱۳۹۹/۵/۶

اطلاعات تبلت پرچمدار سامسونگ نیز مشابه موبایل‌های پرچمدار این شرکت یعنی سری گلکسی نوت ۲۰ فاش شده است. البته در هفته‌های گذشته اطلاعات گوناگونی درباره خانواده گلکسی تب S7 منتشر شده بود، اما حالا وب‌سایت آلمانی WinFuture مشخصات هر دو عضو این خانواده را با ما در میان گذاشته تا چیز زیادی درباره گلکسی تب S7 و گلکسی تب S7 پلاس مخفی باقی نماند.

دو تبلت آتی سامسونگ مشخصات فنی تقریبا یکسانی دارند، اما بدیهی است که گلکسی تب S7 پلاس بزرگ‌تر و قوی‌تر از برادر خود باشد. در این گزارش آمده که گلکسی تب S7 نمایشگری ۱۱ اینچی از نوع LTPS TFT LCD دارد که رزولوشن آن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است. حداکثر روشنایی این نمایشگر به ۵۰۰ نیت می‌رسد. از آن سو، گلکسی تب S7 پلاس نمایشگری ۱۲.۴ اینچی از نوع AMOLED دارد که دارای رزولوشن ۲۸۰۰ در ۱۷۵۲ پیکسل است و روشنایی آن به ۴۲۰ نیت می‌رسد.

image

خبر خوب این‌که با وجود تفاوت‌های موجود در فناوری نمایش این دو دستگاه، هر دو مدل از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کنند. به‌علاوه، گلکسی تب S7 و S7 پلاس ظاهرا از قلمی بهره می‌برند که زمان تاخیر آن فقط ۹ میلی‌ثانیه است. با این حساب، قلم این خانواده مشابه قلم گلکسی نوت ۲۰ الترا خواهد بود.

هر دو تبلت جدید سامسونگ از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس کوآلکام استفاده می‌کنند که مودم X55 5G دارد. این دو مدل به حداقل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شوند. افزون بر این، سامسونگ پشتیبانی از دالبی اتموس روی آن‌ها قرار داده و هر دو تبلت پیکربندی مشابهی در بخش دوربین دارند.

سری گلکسی تب S7 در قاب عقب دوربینی دوگانه خواهد داشت که شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و یک لنز عریض ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است. در بخش سلفی هم لنزی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته که از دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد.

image

هر دو تبلت جدید سامسونگ از سیستم DeX بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند که حالتی جدید از اکوسیستم DeX به حساب می‌آید. خانواده تب S7 در رنگ‌های مشکی، برنزی و نقره‌ای عرضه می‌شود و در قاب عقب نواری مغناطیسی دارد که قلم S Pen در آن قرار گرفته و شارژ می‌شود. البته این نوار ظاهرا مثل گلکسی تب S6 داخل بدنه فرورفتگی ندارد.

از دیگر تفاوت‌های این دو مدل می‌توانیم به ابعاد، وزن و باتری آن‌ها اشاره کنیم. گلکسی تب S7 دارای اندازه ۲۵۳.۸ در ۱۶۵.۴ در ۶.۳۴ میلی‌متر و وزن ۴۹۶ گرم است. این دستگاه یک باتری ۷۰۴۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. در آن سو، ابعاد گلکسی تب S7 پلاس ۲۸۵ در ۱۸۵ در ۵.۷ میلی‌متر اعلام شده و وزنی معادل ۵۹۰ گرم دارد. گفته می‌شود که باتری این تبلت ۱۰۰۹۰ میلی‌آمپر ساعت است تا پاسخگوی نمایشگر بزرگ‌تر آن باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)