خانهاخبار
تاریخ پیش‌فروش و عرضه جهانی آیفون 12 و سایر محصولات اپل فاش شد

تاریخ پیش‌فروش و عرضه جهانی آیفون 12 و سایر محصولات اپل فاش شد

بر اساس گزارش‌های جدید، حالا احتمالا می‌دانیم که خانواده آیفون 12، اپل واچ سری 6، آیپد 8 و سایر محصولات اپل در چه تاریخی روانه بازار می‌شوند.
۱۳۹۹/۵/۶

پیش‌تر در گزارشی به‌اطلاع شما رساندیم که اپل احتمالا در تاریخ ۱۸ شهریور رویدادی برگزار می‌کند تا از محصولاتی مثل آیفون ۱۲، اپل واچ ۶ و نسل بعدی آیپد پرده بردارد. حالا همان منبع مدعی شده که تاریخ آغاز پیش‌خرید و عرضه این محصولات را هم می‌داند. ادعای او با گزارش‌ها و شایعات قبلی هم‌خوانی دارد، اما هنوز برای نتیجه‌گیری قطعی در این باره زود است.

اپل واچ سری ۶ و آیپد نسل ۸

اپل ابتدا در تاریخ سه‌شنبه ۱۸ مرداد از آیپد و اپل واچ جدید رونمایی می‌کند، سپس از تاریخ جمعه ۲۱ شهریور پیش‌فروش این دو محصول را آغاز خواهد کرد. کاربران به‌مدت یک هفته می‌توانند سفارشات خود را ثبت کنند تا این دو دستگاه زودتر از بقیه برایشان ارسال شود. به گفته این منبع، عرضه رسمی اپل واچ سری ۶ و آیپد ۸ از تاریخ جمعه ۲۸ شهریور آغاز می‌شود.

image

این زمان‌بندی دقیقا مشابه برنامه همیشگی اپل برای عرضه محصولات جدید در ماه سپتامبر است. پارسال، اپل واچ سری ۵ در تاریخ ۱۰ سپتامبر معرفی شد. کوپرتینویی‌ها این دستگاه را از تاریخ ۱۳ سپتامبر برای پیش‌فروش عرضه کردند و ارسال محصولات به مشتریان از تاریخ ۲۰ سپتامبر آغاز شد.

آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مکس

بدون شک ستاره مراسم شهریور ماه اپل سری جدید آیفون ۱۲ خواهد بود که جانشین آیفون ۱۱ می‌شود. با این حال، به‌خاطر شرایط ناشی از همه‌گیری جهانی ویروس کرونا و تاخیرهایی که این بیماری در فرآیند تولید ایجاد کرد، امسال تمامی مدل‌های آیفون ۱۲ به‌صورت همزمانی به عرضه جهانی نمی‌رسند.

image

دو آیفون ارزان‌تر این خانواده که با نام آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مکس شناخته می‌شوند، ظاهرا زودتر از بقیه وارد بازار خواهند شد. اپل احتمالا در تدارک است تا در تاریخ جمعه ۱۱ مهر پیش‌فروش این دو دستگاه را شروع کرده و عرضه آن‌ها را در تاریخ جمعه ۱۸ مهر انجام دهد. بنابراین عرضه این محصولات کمی دیرتر از پنجره زمانی همیشگی اپل در هفته سوم ماه سپتامبر صورت می‌گیرد.

اگر می‌خواهید بدانید قیمت این دستگاه‌ها چقدر خواهد بود، شایعات از قیمت ۶۴۹ دلاری برای آیفون ۱۲ و قیمت ۷۴۹ دلاری برای آیفون ۱۲ مکس خبر داده‌اند. با این حال باید صبر کنیم تا ببینیم چه پیش می‌آید.

آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس

اگر از طرفداران مدل‌های پریمیوم آیفون هستید، برای خرید آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس باید کمی بیشتر صبر کنید؛ چون شرایط جهانی ناشی از کووید-۱۹ تولید این دو دستگاه را با تاخیر مواجه کرده است. پیش‌فروش مدل‌های پرو آیفون ۱۲ از تاریخ ۲۵ مهر آغاز می‌شود و عرضه آن‌ها از جمعه ۲ آبان صورت می‌پذیرد.

آخرین باری که اپل یک آیفون را در اواخر ماه اکتبر روانه بازار کرد به زمان عرضه آیفون XR در سال ۲۰۱۸ برمی‌گردد. کوپرتینویی‌ها آن سال به‌سراغ استفاده از طراحی LCD تمام صفحه رفته بودند و به همین خاطر نتوانستند محصولات خود را به‌موقع آماده کنند. در خصوص قیمت آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس باید بگوییم که این دو دستگاه احتمالا به‌ترتیب با قیمت ۹۹۹ و ۱۰۹۹ دلار وارد بازار می‌شوند.

image

ایرپاور و ایرتگ

در کنار تمام محصولاتی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، باید در رویداد ماه سپتامبر منتظر AirTags و AirPower هم باشیم. این دو دستگاه که مدت‌هاست شایعاتی درباره آن‌ها شنیده می‌شود هنوز وضعیت مشخصی ندارند و هیچ‌کس نمی‌داند که اپل سرانجام آن‌ها را در چه تاریخی روانه بازار خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)