خانهاخبار
بهترین تلفن‌های 2020 برای PUBG موبایل

بهترین تلفن‌های 2020 برای PUBG موبایل

PUBG شاید اولین بازی شوتینگ محبوب باشد اما برای بهترین عملکرد چه سختافزاری نیاز است؟ ما در این نوشتار مناسب‌ترین گوشی‌های موبایل را فهرست کرده‌ایم.
۱۳۹۹/۵/۵
image

PUBG موبایل یکی از بازی‌هایی است که گرافیک بالایی دارد و به گوشی‌های قدرتمندی جهت اجرا نیاز دارد. اگر شما هم به دنبال بهترین نتایج و Chicken Dinner بیشتری هستید به تلفنی نیاز دارید که یک سر و گردن از سایر مدل‌ها بالاتر باشد و در سال 2020 گزینه‌ای جز OnePlus 8 Pro وجود ندارد. نه‌تنها یک گوشی قدرتمند است که مجهز به آخرین سخت‌افزارهای موجود و نمایشگر 120 هرتز AMOLED است بلکه یکی از بهترین نرم‌افزار‌های بر پایه اندروید در حال حاضر متعلق به همین دیوایس است.

 

بهترین درمجموع:                                                                           بهترین نمایشگر:

OnePlus 8 Pro                                                              Samsung Galaxy S20+

بهترین همه‌کاره:                                                                 بهترین برای گیمرهای بین‌المللی:

ASUS ROG Phone 2                                                          Huawei P30 Pro

بهترین ارزان‌ترین:                                                                         بهترین برای iOS:

Nubia Red Magic 5G                                                     iPhone 11 Pro Max

 

 

 

 

بهترین درمجموع:   OnePlus 8 Pro

image

 

PUBG موبایل به‌نحوی توسعه داده‌شده است که عملکردی مطلوب و یکسان در گوشی‌های قدیمی و جدید داشته باشد، اما شما به گوشی‌ای با ویژگی‌های برتر نیاز دارید تا آن را با بالاترین کیفیت گرافیکی اجرا کند. وان‌پلاس 8 پرو ارزش پرداخت هزینه را دارد، رم 8 گیگابایتی و چیپست اسنپ‌دراگون 865 که فضا و قدرت پردازش کافی برای بهترین اجرای بازی را فراهم می‌آورند.

OxygenOS تجربه کاری ساده و روان را تضمین می‌کند که کاربر را قادر به شخصی‌سازی می‌کند و یکی از این کاستومایزها، حالت بازی Fnatic است که کنترل مناسب جهت جلوگیری از حواس‌پرتی هنگام بازی کردن را برعهده دارد. شما می‌توانید هشدارها را به آلارم و تماس محدود کنید و یا نوتیفیکیشن شخصی تنظیم کنید تا حین بازی پیام‌ها به شما نمایش داده شوند.

پنل روان QHD+ AMOLED 120 Hz اجرای هرچه لذت‌بخش‌تر بازی‌ها در تلفن را گارانتی می‌کند. هر چیزی درون نمایشگر به نرمی به نمایش درمی‌آید حال چه در حال کسب پیروزی در PUBG موبایل باشید چه اسکرول کردن اینستاگرام. وان‌پلاس با صدای استریو و وجود یک اسپیکر در بالای نمایشگر شما را غرق در خود می‌کند. شارژر سیمی و بی‌سیم 30 واتی، مقاومت در برابر آب و غبار با استاندارد IP68، و در ازای پولی که پرداخت می‌کنید بسیار بیشتر به دست خواهید آورد.

نقاط قوت:

+ شارژر سیمی و بی‌سیم 30 واتی                                           + نمایشگر روان 120 هرتزی         

+ سخت‌افزار داخلی شگفت‌انگیز                              + مقاومت در برابر آب و غبار با استاندارد IP68

                                             + دارای حالت Fnatic

نقاط ضعف:

    - فاقد جک 3.5 میلی‌متری هدفون          -  فضای ذخیره‌سازی غیرقابل ارتقاء

 

بهترین همه‌کاره:   ASUS ROG Phone 2  

image

 

ASUS ROG Phone اولین اسمارت‌فون گیمینگی نبود که وارد بازار شد اما ویژگی‌های قابل‌توجهی که داشت باعث محبوبیت آن شد. راگ 2 مجهز به اسنپ‌دراگون 855 پلاس، 12 گیگابایت رم و فضای ذخیره‌سازی بالای 512 گیگابایتی است. حجم بالای قدرت و حافظه بهترین تجربه بازی PUBG موبایل را فراهم می‌کند – البته کارهای دیگری هم که از یک اسمارت‌فون انتظار دارید به‌خوبی انجام می‌دهد.

به لطف باتری 6000 میلی‌آمپری زمان بیشتری را می‌توان صرف بازی کرد. نمایشگر AMOLED 6.6 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز که ارتقا یافته بسیار روان است.

یکی از بهترین ویژگی‌های راگ 2 که از قدیم به همراه دارد (بعد از جک هدفون 3.5 میلی‌متری) AirTrigger است. دکمه‌هایی که در لبه‌ها قرار دارند و قابلیت شخصی‌سازی نیز دارند که توسط نمایشگر هم می‌توان آن‌ها را کنترل کرد. ایسوس تأخیر و میزان ورود فشار برای عملکرد ‌ AirTriggerها را کاهش داده است و در گرماگرم بازی شما قادر به انجام سریع‌تر بازی خواهید بود.

ایسوس راگ فون 2 جدید قطعاً یکی از بهترین‌های گیمینگ موبایل است که در آینده هم شاهد آن خواهیم بود. اگر قدرت خالص دیوایس و AirTriggerها باعث نمی‌شوند شما Chicken Dinner بیشتری به دست آورید، پس مشکل گوشی نیست.

نقاط قوت:

+ نمایشگر 6.6 اینچی AMOLED                                                + 12  گیگابایت رم

+ باتری 6000 میلی‌آمپری                                       + سیستم خنک‌کنندگی منحصربه‌فرد

+ کنترلرهای AirTrigger ارتقاءیافته        + Game Genie مانع حواس‌پرتی شما می‌شود

 

نقاط ضعف:

   - عدم مقاومت در برابر آب                  -  فاقد شارژ بی‌سیم

 

 

بهترین ارزان‌ترین:   Nubia Red Magic 5G

image

 

Nubia جزء آن دسته از نام‌هایی نیست که مرتباً به گوش بخورد اما Red Magic 5G یکی از بهترین تلفن‌های گیمینگ است که با قیمتی کمتر از 600 دلار در بازار وجود دارد. مجهز به آخرین‌مدل از سخت‌افزارها که پنل 6.65 اینچی 144هرتزی AMOLED با طیف رنگی DCI-P3 صددرصدی یکی از آن‌هاست.

در بخش نمایشگر رِد مجیک 5G جدا از دیگر دیوایس‌های این فهرست قرار دارد و با استفاده از چیپست اسنپ‌دراگون  865 می‌توانید به شبکه جهانی ارتباطات 5G متصل شوید. یک حالت خاص بازی نیز وجود دارد که مانع از حواس‌پرتی شما حین بازی می‌شود و در مدل پایه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

تلفن با طراحی خشمگین مخصوص گیمرهاست و در لبه‌ها AirTriggerها وجود دارند که می‌توانید برای بازی تنظیمات خاصی را برای آن‌ها تعریف کنید. یک دوربین 64 مگاپیکسلی در پشت گوشی و یک باتری 4500 میلی‌آمپری همراه با شارژ سریع 55 واتی برای این دیوایس در نظر گرفته‌شده‌اند. حقیقتاً در بخش سخت‌افزاری چیزی از قلم نیفتاده است و وقتی ویژگی‌های این گوشی که کمتر از 600 دلار قیمت دارد را می‌شمارید Red Magic 5G انتخابی جذاب برای گیمرها به‌حساب می‌آید.

نقاط قوت:

+ نمایشگر با نرخ تازه‌سازی 144هرتز          + ارتباطات 5G

+ سیستم خنک‌کنندگی مایع                          + دکمه‌های موجود در لبه‌های گوشی

                                    + شارژ سریع 55 واتی

 

نقطه‌ضعف:

   -  وجود برخی مشکلات در نرم‌افزار

 

 

بهترین نمایشگر:   Samsung Galaxy S20+

image

 

Galaxy S20+ این‌قدر ویژگی دارد که آسان‌ترین پیشنهاد به گیمرها باشد اما تمرکز ما به نمایشگر این دیوایس است. سامسونگ با نمایشگر زیبا و بزرگ 6.7 اینچی AMOLED بهترین روشنایی و وضوح رنگی پیشرو در نوع خود است. بهترین نکته‌ای که راجع به پرچم‌دار امسال سامسونگ وجود دارد همین نمایشگر 120 هرتزی است.

نسخه پایه آخرین چیپست اسنپ‌دراگون 865،12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی را در خود جای‌داده است. در کنار آن‌ها یک باتری 4500 میلی‌آمپری و نرم‌افزار Game Booster سامسونگ قرارگرفته‌اند که مورد آخر عملکرد دیوانه‌کننده هنگام بازی با تلفن را موجب می‌شود.

سال‌هاست سامسونگ این نرم‌افزار متمرکز بر ارتقاء کیفیت بازی را عرضه می‌کند که به کاهش حواس‌پرتی حین بازی منجر می‌شود،کنترلرهای navigation غیرفعال می‌شوند تا به‌صورت اتفاقی در میانه بازی از آن خارج نشوید و یا به شما اجازه می‌دهد به‌سرعت از نمایشگر فیلم بگیرید و دیگر ابزارهای لازم برای پابجی موبایل در اختیار شما قرار می‌گیرند. سامسونگ جک هدفون را حذف کرده است که در این صنعت دیگر جای تعجبی ندارد و نباید باعث حذف این گزینه شود.

نقاط قوت:

+ نمایشگر چشم‌نواز Dynamic AMOLED 6.7 اینچی

+ نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی منجر به اجرای روان نمایش می‌شود

+ نرم‌افزار Game Booster کارآمد                       + Game Genie مانع از حواس‌پرتی است

نقاط ضعف:

            - غیبت جک هدفون                         -  خوش‌قیمت‌تر از سایر گزینه‌ها

 

بهترین برای گیمرهای بین‌المللی:  Huawei P30 Pro

image

 

درست است که هوآوی P30 Pro را اوایل سال 2019 معرفی نمود اما همچنان جزء بهترین گوشی‌های امسال قرار دارد. نه‌تنها چشم‌اندازی دلربا از پنل جلویی و پشتی دارد بلکه فیچرهای خاصی برای گیمرها به‌همراه دارد.

چیپست Kirin 980 هوآوی شاید سرعت اسنپ‌دراگون 855 را نداشته باشد اما باوجود رم 8 گیگابایتی می‌تواند اجرایی قدرتمند برای بازی‌ها داشته باشد تا همه‌چیز روان نمایش داده شود. نمایشگر خمیده 6.5 اینچی OLED بزرگ، روشن و تقریباً بدون حاشیه است هرچند نرخ تازه‌سازی آهسته‌تر از برخی رقباست. یکی از جذاب‌ترین ست‌آپ‌های دوربین سال را دارد که وقتی پابجی بازی نمی‌کنید می‌توانید از آن لذت ببرید.

اکثر کاربران از مشکلات به وجود آمده بین هوآوی و آمریکا آگاه هستند و سخت است که این دیوایس کم‌نظیر به کناری رانده شود. گیمرهای بین‌المللی که به دنبال تلفنی اثرگذار هستند که هنگام پابجی بازی کردن لگ نزند و باعث اعصاب خوردی نشود این دیوایس انتخابی عالی است.

نقاط قوت:

+‌ نمایشگر بزرگ 6.5 اینچی تقریباً بی‌حایشه   + عمر باتری فوق‌العاده همراه با شارژ سریع

+ عملکرد عالی حین بازی          + یکی از بهترین دوربین‌های موبایلی سال

نقاط ضعف:

   - اسپیکر تک و ناامیدکننده            - در ایالات‌متحده خیلی در دسترس نیست

     نرخ تازه‌سازی 60هرتزی نمایشگر

 

بهترین برای iOS:   iPhone 11 Pro Max

image

 

هر کسی که پابجی موبایل بازی می‌کند از گوشی‌های ربات سبز استفاده نمی‌کند. در حقیقت میلیون‌ها کاربر آیفون که پابجی موبایل بازی می‌کنند باعث شده‌اند این بازی به محبوب‌ترین بازی رایگان اندروید و iOS تبدیل شود.

آیفون 11 پرو مکس بهترین آیفون گیمینگ است چراکه عمر باتری به یک روز کامل می‌رسد، دارای آخرین چیپست اپل یعنی A13 Bionic و نمایشگر بزرگ 6.5 اینچی سوپر رتینا XDR OLED است. نمایشگر و باتری دو عامل اصلی انتخاب این دیوایس هستند. قطعاً شما به یک نمایشگر بزرگ و روشن برای بهتر دیدن دشمنان و به عمر باتری که شما را در حین بازی تنها نگذارد نیاز دارید.

البته که این دیوایس 4 گیگابایت رم دارد اما به لطف تمرکز اپل بر بهینه‌سازی نرم‌افزاری، پابجی موبایل و هر برنامه دیگری به زیبایی و روان اجرا می‌شوند. گیمرهای iOS باید دانلود آخرین بتاهای iOS را فراموش کنند چراکه برای بازی‌هایی چون پابجی مشکلاتی به وجود می‌‌آورند.

نبود جک هدفون شاید مشکل باشد اما همیشه دانگل 3.5 میلی‌متری Lightning وجود دارد که باعث می‌شود شما از هدفون‌های سیمی خود لذت ببرید. البته ایرپاد و دیگر هدفون‌های بلوتوثی هم کارکرد بهتر و لذت‌بخش‌تری خواهند داشت.

نقاط قوت:

+ iOS کاربر پسند است             + نمایشگر 6.5 اینچی داینامیک،بزرگ و روشن

+ بزرگ‌ترین باتری آیفون تاکنون        

 

نقاط ضعف:

- فاقد جک هدفون                   - تنها 4 گیگابایت رم                  - نرخ تازه‌سازی پایین

 

 

خلاصه

شهرت زیاد پابجی موبایل ثابت کرده است که هنگام طراحی اسمارت‌فون‌ها بایستی گیمرها را در ذهن داشت. ویژگی‌های کلیدی موردنیاز نمایشگر فوق‌العاده، عمر باتری طولانی و رم کافی برای اجرای روان است – تمام این‌ها در گوشی‌های این لیست قرارگرفته‌اند.

اما چه چیز باعث شد ما OnePlus 8 Pro را برگزینیم؟ ترکیب ویژگی‌ها و تجربه نرم‌افزاری است. تمام گوشی‌های لیست ما عملکردی باورنکردنی و پیشرفته‌ترین سخت‌افزار را دارند اما سیستم‌عامل اکسیژن عملکردی برتر نسبت به دیگر رقبا در این صنعت دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

GAMER

۱۳۹۹/۵/۵
سلطان گیمینگ ها black shark 3 pro هم که هیچ
تازه اینا تا ماه قبل بوده الان
Rog phone 3
Lenovo legion
Red magic 5s
اومده که ۱۶ گیگ رم و استپ ۸۶۵ پلاس دارن