خانهاخبار
میان‌رده Vivo Y51s با اگزینوس 880 معرفی شد

میان‌رده Vivo Y51s با اگزینوس 880 معرفی شد

شرکت Vivo امروز از میان‌رده‌ای به نام Y51s رونمایی کرد که نمایشگری 6.53 اینچی دارد و با دوربینی سه‌گانه وارد بازار می‌شود.
۱۳۹۹/۵/۴

جدیدترین میان‌رده شرکت ویوو با نام Y51s رسما در چین معرفی شد. این گوشی از نظر مشخصات کلیدی شباهت‌های زیادی با Y70s دارد و مثل آن دستگاه از نمایشگری ۶.۵۳ اینچی با رزولوشن +FHD، اگزینوس ۸۸۰ و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

نمایشگر Vivo Y51s در گوشه بالای سمت چپ خود دارای حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. نسبت تصویر صفحه نمایش LCD این گوشی ۱۹.۵:۹ در نظر گرفته شده. Y51s در قاب عقب دوربین سه‌گانه‌ای دارد که شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. این دستگاه می‌تواند فیلم‌برداری 4K انجام دهد.

image

Vivo Y51s با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و حسگر اثر انگشت جانبی دارد. نرم‌افزار این گوشی Funtouch OS 10.5 است که مبتنی بر اندروید ۱۰ عرضه می‌شود. همان طور که گفتیم انرژی Y51s وابسته به یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

موبایل جدید ویوو در سه نگ مشکی، سفید و آبی عرضه می‌شود و قیمت پایه آن ۲۵۶ دلار است. این گوشی از تاریخ ۲۹ ژوئیه مصادف با ۸ مرداد وارد بازار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)