خانهاخبار
گزارش: اپل در ماه سپتامبر و اکتبر رویداد برگزار می‌کند

گزارش: اپل در ماه سپتامبر و اکتبر رویداد برگزار می‌کند

بر اساس گزارشی تازه مشخص شده که اپل در چه تاریخ‌هایی در ماه شهریور و آبان رویداد برگزار می‌کند تا از آیفون 12 و آیپد پرو جدید پرده بردارد.
۱۳۹۹/۵/۴

طبق اعلام افشاگری به نام iHacktu Pro در شبکه اجتماعی توئیتر، اپل احتمالا می‌خواهد در همان ماه سپتامبر از سری آیفون ۱۲ رونمایی کند. البته این افشاگر می‌گوید کوپرتینویی‌ها در تاریخ ۲۷ اکتبر مصادف با ۶ آبان نیز رویداد دومی برگزار خواهند کرد. اگر اپل بتواند به‌صورت فیزیکی رویدادی برگزار کند، ممکن است برای اولین بار بتوانیم ظاهر عینک هوشمند این شرکت را ببینیم.

به گفته iHacktu Pro، اپل در تاریخ ۸ سپتامبر مصادف با ۱۸ شهریور در مراسمی از خانواده آیفون ۱۲ رونمایی می‌کند. با وجود این که در گزارش امروز اشاره‌ای به جزئیات این مراسم نشده است، اما انتظار داریم که چهار آیفون جدید را ببینیم: مدل ۵.۴ اینچی آیفون ۱۲، مدل ۶.۱ اینچی آیفون ۱۲ مکس، مدل ۶.۱ اینچی آیفون ۱۲ پرو و مدل ۶.۷ اینچی آیفون ۱۲ پرو مکس.

در گزارش‌های اخیر گفته شده که هر چهار مدل آیفون‌های 5G از انواع شبکه‌های زیر ۶ گیگاهرتز و موج میلی‌متری نسل پنجم پشتیبانی می‌کنند. این خانواده با چیپست ۵ نانومتری A14 بایونیک به بازار می‌آید که در مجموع ۱۵ میلیارد ترانزیستور خواهد داشت، در حالی که این رقم برای A13 بایونیک ۸.۵ میلیارد بود. مدل‌های استاندارد آیفون ۱۲ به ۴ گیگابایت رم و مدل‌های پرو به ۶ گیگابایت رم مجهز می‌شوند.

image

ihacktu Pro می‌گوید اپل در تاریخ ۱۸ شهریور از اپل واچ سری ۶ نیز پرده‌برداری خواهد کرد. از قابلیت‌های جدید و جذاب این سری می‌توانیم به اضافه شدن اپلیکیشن خواب اختصاصی اشاره کنیم. علاوه بر این، ممکن است در این رویداد شاهد معرفی AirPower باشیم؛ شارژر بی‌سیم اپل برای آیفون، اپل واچ و کیس ایرپاد طراحی شده و اگرچه پروژه آن در سال گذشته لغو شده بود، اما ظاهرا کوپرتینویی‌ها هنوز از خیر این محصول نگذشته‌اند. چند وقت پیش، افشاگر معروف، جان پراسر، گفته بود که اپل کار مجدد روی یکی از پروژه‌های قبلی خود را آغاز کرده است.

همچنین گفته می‌شود که در رویداد ۱۸ شهریور می‌توانیم منتظر آیپد ایر جدید باشیم. این تبلت احتمالا نمایشگری ۱۰.۸ اینچی خواهد داشت و از فیس آیدی یا حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره‌مند می‌شود. افزون بر این، احتمالا مجیک کیبردی با برخورداری از ترک‌پد برای این دستگاه عرضه می‌شود.

رویداد ۸ سپتامبر مشابه رویداد WWDC 2020 به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود. ولی هنوز معلوم نیست که اگر رویدادی برای ۲۷ اکتبر در نظر گرفته شده باشد، این رویداد آنلاین خواهد بود یا آفلاین. برای رویداد آبان ماه می‌توانیم انتظار آیپد پرو را بکشیم. پیش‌تر افشاگر سرشناس، مینگ-چی کو، گفته بود که آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی اپل با پنل مینی LED در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۰ معرفی می‌شود. اگر این رویداد با حضور خبرنگاران برگزار شود، اپل می‌تواند از نخستین نسل اپل گلس نیز رونمایی کند. این دستگاه هدستی با فناوری واقعیت ترکیبی (AR/VR) خواهد بود که در سال‌های آینده با ظاهری شبیه گوگل گلس تکامل می‌یابد. اما اگر این رویداد مجازی باشد، رونمایی از عینک اپل به زمان دیگری موکول می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)