خانهاخبار
اطلاعات کامل و تصاویر جدید گلکسی نوت 20 معمولی هم منتشر شد

اطلاعات کامل و تصاویر جدید گلکسی نوت 20 معمولی هم منتشر شد

به دنبال گلکسی نوت 20 الترا، وب‌سایت WinFuture حالا به‌سراغ گلکسی نوت 20 معمولی رفته تا جزئیات باقی مانده از این گوشی را با ما در میان بگذارد؛ جزئیاتی که می‌تواند شوکه‌کننده باشد.
۱۳۹۹/۵/۲

دیروز در گزارشی به اطلاع شما رساندیم که وب‌سایت WinFuture اطلاعات کامل گلکسی نوت ۲۰ الترا را منتشر کرده است. حالا همین وب‌سایت به‌همراه Roland Quandt اطلاعات کامل مدل استاندارد گلکسی نوت ۲۰ و چند تصویر جدید از این گوشی را به اشتراک گذاشته است. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

نمایشگر مسطح با رزولوشن پایین‌تر

اطلاعاتی که امروز منتشر شده با گزارش‌های اخیر تطابق دارد و می‌گوید که گلکسی نوت ۲۰ نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع AMOLED خواهد داشت. متاسفانه این گوشی صرفا از نرخ نوسازی استاندارد ۶۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و رزولوشن آن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. سامسونگ سال‌ها بود که لبه‌های خمیده را در تمامی گوشی‌های پرچمدار خود به کار می‌برد، اما این رویه با گلکسی نوت ۲۰ به پایان می‌رسد. پنل گوشی مذکور کاملا مسطح است و به همین خاطر در اطراف آن حاشیه‌های نسبتا بیشتری دیده می‌شود.

image

نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ مثل نسل قبلی در بالای خود حفره کوچکی برای دوربین سلفی دارد. ولی به گفته افشاگر معروف، ایشان آگاروال، این تغییر جزئی باعث تغییر نام پنل آن شده است. سامسونگ پنل‌های قبلی خود را با اسم داینامیک امولد معرفی می‌کرد، اما این پنل احتمالا با نام سوپر امولد پلاس معرفی می‌شود.

گلکسی نوت ۲۰ مثل گلکسی نوت ۲۰ الترا حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد داشت. به‌علاوه، این مدل هم از پروژه ایکس کلاود ایکس باکس گیم پس پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند به بیش از ۹۰ بازی جذاب و باکیفیت دسترسی پیدا کنند.

دوربین ضعیف‌تر و قاب پلاستیکی

تفاوت‌های گلکسی نوت ۲۰ با نوت ۲۰ الترا در بخش دوربین هم ادامه پیدا می‌کند؛ جایی که اگرچه ماژول هر دو دستگاه شبیه هم به نظر می‌رسند، اما در مدل عادی نوت ۲۰ شاهد ارائه سیستم فوکوس خودکار لیزری جدید سامسونگ نیستیم. افزون بر این، کره‌ای‌ها لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مدل الترا را با یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی عوض کرده‌اند که به‌طور مستقیم از گلکسی اس ۲۰ آمده است.

image

در کنار لنز اصلی باید منتظر یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتوی ۶۴ مگاپیکسلی هم باشیم. این لنز تله‌فوتو امکان استفاده از زوم هیبریدی ۳ برابری و زوم دیجیتال ۳۰ برابری را فراهم می‌کند. هرچند نوت ۲۰ الترا به زوم اپتیکال ۵ برابری و زوم دیجیتال ۵۰ برابری مجهز خواهد شد. گلکسی نوت ۲۰ معمولی در دوربین عقب و جلو می‌تواند فیلم‌برداری 8K داشته باشد. دوربین سلفی این گوشی ۱۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

سامسونگ از سال ۲۰۱۵ یعنی از زمان معرفی گلکسی اس ۶ تاکنون در تمامی پرچمداران خود از قاب عقب شیشه‌ای استفاده کرده است. اما این رویه نیز در گلکسی نوت ۲۰ تغییر می‌کند و طبق گزارش‌ها باید منتظر پنل پلاستیکی باشیم.

اگزینوس ۹۹۰، عدم پشتیبانی از microSD و قلم ضعیف‌تر

گلکسی نوت ۲۰ در بازار اروپا و بسیاری از نقاط دنیا از چیپست اگزینوس ۹۹۰ استفاده خواهد کرد. این دستگاه با اندروید ۱۰ و پوسته One UI 2.5 عرضه می‌شود و از 4G LTE پشتیبانی می‌کند. البته سامسونگ قرار است مدلی با پشتیبانی از 5G را به برخی از بازارها بفرستد. خریداران می‌توانند مثل سال گذشته منتظر دستگاهی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی باشند، اما هیچ مدل دیگری با حافظه کمتر یا بیشتر عرضه نمی‌شود و گلکسی نوت ۲۰ از کارت حافظه پشتیبانی نخواهد کرد.

image

باتری این گوشی ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت و از شارژ سریعی پشتیبانی می‌کند که سرعت آن مشخص نیست اما می‌تواند در عرض ۳۰ دقیقه صفر تا ۵۰ درصد باتری را پر کند. نوت ۲۰ همچنین از شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به IP68، پشتیبانی از دو سیم کارت و eSIM، بلندگوهای استریوی AKG و NFC اشاره کنیم. گلکسی نوت ۲۰ همچنین قلم S Pen خواهد داشت اما تاخیر آن برخلاف نوت ۲۰ الترا که ۹ میلی‌ثانیه اعلام شده بود ۲۶ میلی‌ثانیه است. این تلفن هوشمند نیز فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)