خانهاخبار
جنرال موتورز و تولید یک پیک‌آپ تراک فول سایز الکتریک

جنرال موتورز و تولید یک پیک‌آپ تراک فول سایز الکتریک

خودروساز آمریکایی در گزارش عملکرد خود، خبر از تولید یک تراک شورلت داد.
۱۳۹۹/۴/۳۱
image

جدیدترین گزارش عملکرد جنرال موتورز نشان‌دهنده تمرکز این کمپانی بر ساخت یک پیک‌آپ تراک شورلت فول سایز الکتریک است که قادر به پیمایش 400 مایل است. این گزارش همچنین تشریح کرده است تراک شورلت BET که اولین پیک‌آپ فول سایز الکتریکی این برند است با یک‌بار شارژ می‌تواند بیش از 400 مایل را طی کند.

مدیرعامل اجرایی جنرال موتورز، Mary Barra، نوامبر گذشته اعلام کرد که پیک‌آپ الکتریکی که اواخر 2021 عرضه خواهد شد که حدس می‌زنیم Hummer EV باشد اما امکان هم دارد پیک‌آپ شورلت باشد که هنوز نامی برای آن انتخاب‌نشده است. هنگامی‌که این خودروساز در ابتدای سال میلادی از پلتفرم EV رونمایی کرد، اظهار کرد این پلتفرم برای وسایل نقلیه الکتریکی‌ای هدف‌گذاری شده است که بتوانند 400 مایل و یا بیش از آن را بپیمایند. به ادعای این شرکت، آن‌ها در حال تغییر شیمی سلول‌های باتری هستند تا کبالت مورداستفاده را کاهش دهند تا بیشتر در هزینه‌های مربوطه صرفه‌جویی شود.

پیک‌آپ الکتریکی شورلت یکی از 20 خودروی الکتریکی GM است که طبق برنامه‌ریزی‌ها تا سال 2023 وارد بازار خواهند شد. در گزاش عملکرد نیز شرح بیشتری از تراک به چشم نمی‌خورد و احتمال شنیدن شایعات در مورد آن کم است. شاید اولین سؤالی هم که برای شما پیش‌آمده باشد عملکرد پیک‌آپ الکتریکی هنگام بکسل کردن است؛ خصیصه‌ای که بسیاری از مشتریان خودروسازان افسانه‌ای همچون GM درپی آن هستند.

رقبای GM نیز بیکار ننشسته‌اند و برنامه‌های خود برای ارائه پیک‌آپ تراک‌های الکتریکی را اعلام کرده‌اند. Elon Musk، مدیرعامل اجرایی تسلا، در نوامبر گذشته از سایبرتراک رونمایی کرد که در 3 مدل عرضه خواهند شد، تفاوت آن‌ها در میزان پیمایش آن‌هاست که برابر با 250 مایل، 300 مایل و 500 مایل است. قیمت آغازین 39.900 دلار است و پایان 2021 زمان عرضه سایبرتراک برنامه‌ریزی‌شده است. فورد هم در ماه گذشته نسخه الکتریکی پیک‌آپ F-150 را معرفی کرد که 2022 زمان فروش آن خواهد بود.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)