خانهاخبار
قیمت گلکسی زد فولد 2 و گلکسی زد فلیپ 5G احتمالا مشابه نسخه‌های قبلی است

قیمت گلکسی زد فولد 2 و گلکسی زد فلیپ 5G احتمالا مشابه نسخه‌های قبلی است

خبرگزاری کره‌ای ETNews اخیرا در گزارشی مدعی شده که به اطلاعاتی درباره قیمت دو محصول تاشوی جدید سامسونگ دست یافته است.
۱۳۹۹/۴/۳۱

سامسونگ قرار است در تاریخ ۱۵ مرداد علاوه بر گلکسی نوت ۲۰ از گلکسی زد فلیپ 5G و احتمالا گلکسی زد فولد ۲ نیز رونمایی کند. اگرچه اطلاعات خوبی درباره مشخصات و قابلیت‌های نسل دوم گلکسی فولد در دسترس قرار گرفته، اما هیچ‌کس هنوز از قیمت این گوشی اطلاعی ندارد. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که مدعی است قیمت گلکسی زد فولد ۲ تغییر خاصی نسبت به نسل قبلی این محصول نخواهد داشت.

به گفته خبرگزاری کره‌ای ETNews، سامسونگ موقتا قیمت گلکسی زد فولد ۲ و گلکسی زد فلیپ 5G را به‌ترتیب ۱۹۹۰ و ۱۳۷۰ دلار تعیین کرده است. ظاهرا برخلاف نسل اول گلکسی فولد، نسل دوم این گوشی همراه با ایرفون بیسیم سامسونگ عرضه نخواهد شد. این شرکت برنامه‌های داخلی خاصی برای قیمت‌گذاری محصولات جدید خود در نظر گرفته و به‌زودی همکاری با اپراتورها را برای نهایی کردن جزئیات بیشتر آغاز می‌کند.

گفته می‌شود که گفتگوهایی برای کاهش قیمت این موبایل تاشو درون شرکت سامسونگ در جریان است تا خط تولید محصولات منعطف محبوبیت بیشتری در بازار پیدا کند. منتها، این غول کره‌ای به‌خاطر استفاده از فناوری‌های پیشرفته و قطعات گران قیمتی مثل UTG هنوز نمی‌تواند قیمت نهایی خود را پایین بیاورد. سامسونگ قصد دارد بیش از ۳ میلیون گلکسی زد فولد ۲ بفروشد.

ظاهرا این شرکت تلفن‌های تاشوی خود را تا پایان سال ۲۰۲۰ به‌عنوان محصولات فوق پریمیوم در نظر گرفته و بعد در سال ۲۰۲۱ با تثبیت وضعیت نمایشگرهای منعطف به سراغ عرضه مدل‌های ارزان‌تر می‌رود. سامسونگ می‌خواهد گلکسی زد فولد ۲ را یک ماه پس از گلکسی نوت ۲۰ عرضه کند تا فروش آن تحت تاثیر قرار نگیرد. گلکسی زد فولد ۲ ابتدا وارد بازار کره جنوبی می‌شود.

خبرگزاری ETNews مدعی است که سامسونگ مشغول همکاری با برندهای مختلفی از جمله Thom Browne است تا نسخه ویژه‌ای از گلکسی زد فلیپ 5G را معرفی کند، اما هنوز تصمیم نهایی اتخاذ نشده است. قبلا در بخش اخبار موبایل به شما گفته بودیم که عرضه گلکسی فولد لایت احتمالا تا سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)