خانهاخبار
گوشی هوشمند موتو G9 Play در گیک بنچ رویت شد

گوشی هوشمند موتو G9 Play در گیک بنچ رویت شد

امروز تصویر گیک بنچ محصول جدید موتورولا در رسانه‌های خبری منتشر شد.
۱۳۹۹/۴/۳۰

در ماه اکتبر سال گذشته میلادی (2019) گوشی هوشمند Moto G8 Play به دنیای تکنولوژی معرفی شد و حالا شاهد انتشار تصویر گیک بنچ موتو G9 Play هستیم. از جمله مشخصات سخت‌افزاری موتو جی 8 پلی می‌توان به نمایشگر 6.2 اینچی، پردازنده Helio P70M مدیاتک، دوربین سه گانه و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

بر اساس اطلاعاتی که از تصویر گیک بنچ Moto G9 Play دریافت می‌شود، می‌توان به این نتیجه رسید که این محصول به پردازنده تولید شده توسط کوالکام مجهز است، اما مشخصات آن در این لیست نیامده و تنها نام مرموز guamp به چشم می‌خورد. این پردازنده از نوع هشت هسته‌ای با توان 1.8 گیگاهرتز خواهد بود که شامل سری 6 چیپست‌های کوالکام می‌شود. قطعه سخت‌افزاری یاد شده با چهار گیگابایت رم همراه خواهد بود که نسبت به مدل پیشین، یعنی موتو جی 8 پلی این عدد دو برابر شده است.

در این لیست همچنین می‌توان به وضوح مشاهده کرد که محصول جدید موتورولا به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید نسخه 10 در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

image

 

در حال حاضر تنها همین اطلاعات یاد شده در اختیار رسانه‌های خبری قرار گرفته است. اما بر اساس تجربه پیشین، این محصول به احتمال زیاد تنها در مناطق خاصی از جمله آمریکای لاتین و کشور هند عرضه خواهد شد. قیمت آن نیز حدودا 250 دلار پیش بینی شده است.

در حالی که مطمئنا شاهد بهبود پردازنده خواهیم بود و رم دستگاه نیز افزایش پیدا کرده است، اما احتمالا شاهد بهبودهای دیگری نیز خواهیم بود. این بدان معناست که دوربین سه گانه دستگاه که ترکیبی از لنزهای 13 + 8 + 2 مگاپیکسلی بود (در Moto G8 Play) و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز بهبود پیدا خواهد کرد و به احتمال زیاد شاهد زیادن شدن تعداد مگاپیکسل تک تک یا برخی از آن ها خواهیم بود.

image

 

حافظه داخلی دستگاه بر اساس شایعات به 64 گیگابایت ارتقاء پیدا خواهد کرد و جک 3.5 میلیمتری هدفون نیز به قوت خود باقی می‌ماند.

البته بد نیست بدانید که اطلاعات یاد شده در حد پیش بینی باقی خواهند ماند. اگر طبق روال سال گذشته، محصول جدید موتورولا در ماه اکتبر معرفی و روانه بازار شود، لذا اطلاعات بیشتری از آن به زودی منتشر می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)