خانهاخبار
دوربین Surface Duo مایکروسافت فوق‌العاده خواهد بود

دوربین Surface Duo مایکروسافت فوق‌العاده خواهد بود

طبق نظرات پیشین، یکی از ضعف‌های سرفیس دو را می‌توان دوربین آن به حساب آورد.
۱۳۹۹/۴/۲۹

سرفیس دو، محصول جدید مایکروسافت که از نمایشگر دوگانه بهره می‌برد، بر اساس نظرات کاربران در شبکه‌های مجازی، از یک ضعف بزرگ برخوردار است و آن هم دوربین دستگاه است. این محصول علیرغم این که تصاویر سلفی خوبی را شکار می‌کند، اما به دلیل عدم برخورداری از فلش، در محیط‌های بسته با شرایط نوری کم، عملکرد آنچنان خوبی از خود نشان نخواهد داد.

اما امروز وب سایت Windows Latest در آخرین گزارش خود، به این موضوع اشاره کرد که محصول جدید مایکروسافت با نام Surface Duo به فلاش LED مجهز خواهد بود که در قسمت بالای نمایشگر، در سمت راست و در کنار سنسور تشخیص نور، سنسور مجاورت و محفظه اسپیکر قرار گرفته است.

تصویر فلاش دستگاه، در آخرین عکسی که توسط Panos Panay منتشر شده، دیده می‌شود:

image

image

 

بد نیست بدانید که تصویر فلاش دوربین، در تصاویری که پیش‌تر در رسانه‌های خبری شاهد آن بودیم، دیده نمی‌شد.

image

 

پیش بینی می‌شود که سرفیس دو به لنز 11 مگاپیکسلی مجهز باشد، اما هنوز اطلاعاتی در مورد لرزشگیر تصویر اپتیکال آن در دسترس نیست.

از جمله دیگر مشخصات سخت‌افزاری Surface Duo می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمایشگر 5.6 اینچی آمولد با رزولوشن 1350 × 1800
  • سنسور اثر انگشت
  • پردازنده اسنپدراگون 865
  • شش گیگابایت رم
  • حافظه داخلی 64 یا 256 گیگابایتی

مسئولیت تأمین توان قطعات سخت‌افزاری یاد شده بر دوش باتری 3460 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است. این محصول به صورت پیش فرض، با سیستم عامل اندروید نسخه 10 در اختیار خریداران قرار می‌گیرد که لانچر مایکروسافت نیز به عنوان رابط کاربری برای آن در نظر گرفته شده است. بر اساس اخباری که از ردموندی‌ها به گوش می‌رسد، آن ها در حال کار روی نسخه یازدهم اندروید برای این محصول هستند که مدت کوتاهی پس از عرضه، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

تاریخ عرضه رسمی Surface Duo هنوز مشخص نیست. اما به نظر می‌رسد که مسئولان مایکروسافت در تدارک آن هستند که در کوتاه ترین زمان ممکن و در اولین فرصت، محصول جدید خود را روانه بازار کرده و بازخوردهای کاربران و علاقمندان این گجت را از نزدیک ببینند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)