خانهاخبار
مدیران وان پلاس اطلاعات بیشتری درباره نورد منتشر کردند

مدیران وان پلاس اطلاعات بیشتری درباره نورد منتشر کردند

مدیر شرکت وان پلاس در انجمن گفتگوی رسمی این شرکت اطلاعات تازه‌ای را به‌ویژه درباره دوربین وان پلاس نورد به‌اشتراک گذاشته‌اند.
۱۳۹۹/۴/۲۸

مدیر بخش تصویرسازی شرکت وان پلاس، سایمون لیو، اخیرا با ارسال پستی در انجمن گفتگوی رسمی این شرکت اطلاعاتی را درباره مشخصات فنی دوربین عقب وان پلاس نورد فاش کرده است. او می‌گوید دوربین اصلی میان‌رده جدید آن‌ها لنزی ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور IMX586 سونی خواهد بود که همراه آن یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ارائه می‌شود.

در بخش سلفی باید منتظر دوربینی ۳۲ مگاپیکسلی و لنزی از نوع فوق عریض با میدان دید ۱۰۵ درجه‌ای باشیم. وان پلاس می‌گوید خریداران وان پلاس نورد با کمک این دوربین نیازی به مونوپاد نخواهند داشت. لیو اظهار دارد:

انتخاب سنسور اصلی نورد کار آسانی بود. ما مدتی است که مشغول کار روی سنسور IMX586 سونی هستیم. این سخت‌افزار نه‌تنها به‌واسطه دیافراگم بزرگ f/1.75 و لرزشگیر نوری خود فوق‌العاده است، بلکه ما هم با کمک بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری خاصی مثل پردازش‌های تصویری در سناریوهای مختلف توانستیم کاری کنیم که عملکرد آن جذاب‌تر باشد.

image

دوربین جلوی وان پلاس نورد از هوش مصنوعی، نوردهی بالا و الگوریتم‌هایی استفاده می‌کند که امکان ثبت سلفی‌های باکیفیت، با نویز پایین و حتی در شرایط کم‌نور را فراهم می‌آورد. این گوشی متوجه می‌شود که چه زمانی سعی دارید از چند نفر عکس بگیرید و از این طریق مطمئن می‌شود که جزئیات چهره تمام افراد ثبت شود.

مطلب دیگری که از سوی مدیر محصول نورد، شان ال، نوشته شده، فاش می‌کند که این گوشی نمایشگری ۶.۴۴ اینچی دارد و پنل آن از نوع AMOLED است. نرخ نوسازی وان پلاس نورد ۹۰ هرتزی است، یعنی در هر ثانیه ۹۰ بار نوسازی می‌شود. مدیر محصول نورد همچنین به چیپست این گوشی یعنی اسنپدراگون 765G اشاره کرده است. این تراشه با مودم 5G یکپارچه می‌تواند امکان دسترسی به 5G را برای کاربران فراهم کند.

شان ال مجددا تایید کرد که وان پلاس نورد ۱۲ گیگابایت رم خواهد داشت. او افزود:

یکی از دلایل مهمی که باعث شده OxygenOS این قدر سریع، روان و سبک باشد به خاطر انیمیشن‌های ماست. خلاصه بگویم، ما زمان زیادی را صرف بهینه‌سازی کوچک‌ترین جزئیات می‌کنیم. در واقع، حدود سه ماه طول کشید تا انیمیشن‌هایی برای لاک اسکرین بسازیم که رضایت ما را جلب کنند. این انیمیشن‌ها در مجموع تقریبا ۳ ثانیه زمان دارند، بنابراین شاید در ابتدا حتی متوجه آن‌ها نشوید. ولی وقتی کاربر به‌طور متوسط روزانه ۱۰۰ بار قفل موبایل خود را باز می‌کند، برخورداری از انیمیشن‌های یکپارچه برای فراهم‌سازی تجربه‌ای سریع و روان در سراسر سیستم اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کند.

وان پلاس نورد انرژی خود را از یک باتری ۴۱۱۵ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که با شارژ سریع ۳۰ واتی سازگار است. این گوشی در ازای سخت‌افزارها و قابلیت‌هایی که ارائه می‌کند قیمت پایینی دارد و از این حیث می‌تواند برای خریداران بسیار جذاب باشد. وان پلاس نورد در تاریخ ۳۱ تیر از طریق رویدادی مجازی معرفی می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)