خانهاخبار
رندر 360 درجه‌ای گلکسی نوت 20 لو رفت

رندر 360 درجه‌ای گلکسی نوت 20 لو رفت

گلکسی نوت 20 تا حدود سه هفته دیگر معرفی می‌شود اما اخبار و گزارش‌های مربوط به آن تمامی ندارد. به‌تازگی رندری 360 درجه‌ای از این گوشی منتشر شده که آن را از زوایای مختلف نشان می‌دهد.
۱۳۹۹/۴/۲۸

خانواده گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ به‌حق در چند وقت اخیر در سرخط خبرگزاری‌ها حضور داشته و اطلاعات زیادی درباره آن منتشر شده است. با این حال، عمده توجه اخبار به گلکسی نوت ۲۰ الترا بوده و کمتر کسی به گلکسی نوت ۲۰ معمولی دقت کرده است. حالا اما افشاگر معروف، ایوان بلس، به سراغ نسخه ۶.۴ اینچی این خانواده رفته و آن را در یک ویدیوی ۳۶۰ درجه‌ای به ما نشان داده است.

شاید برایتان عجیب باشد که پس از گلکسی نوت ۱۰، گلکسی نوت ۹، گلکسی نوت ۸ و حتی گلکسی نوت ۷ که با آن حوادث ناگوار روبرو شد، سامسونگ امسال دوباره بعد از حدود ۴ سال به سراغ پنل مسطح رفته و بالاخره نمایشگر خمیده خود را کنار گذاشته است. افشاگر معروف، آیس یونیورس، پیش‌تر در گزارشی این موضوع را تایید کرده بود.

image

استفاده از پنل مسطح به خودی خود اتفاق بدی نیست و هرچند حاشیه‌های اطراف نمایشگر را نسبت به چیزی که در گلکسی نوت ۱۰ دیده بودیم افزایش می‌دهد، ولی گلکسی نوت ۲۰ همچنان می‌تواند ظاهری شبیه به گوشی‌های فوق پریمیوم داشته باشد و کاربری جذابی را ارائه کند.

image

آیا گلکسی نوت ۲۰ به اندازه گلکسی نوت ۲۰ الترا لوکس خواهد بود؟ شاید نه، ولی کارگذاری دوربین سلفی در حفره‌ای کوچک‌تر در مرکز بخش بالایی نمایشگر می‌تواند این دستگاه را نسبت به رقبا جلو بیندازد. علاوه بر این، با توجه به این که نمایشگری ۶.۴ اینچی درون بدنه‌ای با این اندازه کوچک قرار گرفته، مشتریان احتمالا از این موضوع خوشحال خواهند شد.

دوربین سه‌گانه و قابی زیبا

image

اگرچه دوربین گلکسی نوت ۲۰ به‌شکل قابل توجهی بزرگ و بیرون‌زده است، ولی چیدمان ماژول آن به‌هیچ وجه به پای دوربین سه‌گانه قاب عقب گلکسی نوت ۲۰ الترا نمی‌رسد. اگر ماژول دوربین این دو تلفن هوشمند را با یکدیگر مقایسه کنید، می‌توانید به فقدان لنز ثانویه پریسکوپ در مدل عادی خانواده نوت ۲۰ پی ببرید.

image

بدین ترتیب به نظر می‌رسد که گلکسی نوت ۲۰ از لنز تله‌فوتوی ساده‌تری استفاده کرده باشد. لنز فوق عریض این گوشی احتمالا مشابه گلکسی نوت ۲۰ الترا خواهد بود، ولی در خصوص لنز اصلی آن نمی‌توانیم مطمئن باشیم. افزون بر این، ظاهرا در نسخه عادی این خانواده سیستم فوکوس خودکار لیزری هم وجود ندارد اما فلش LED در همان جایگاه نوت ۲۰ الترا دیده می‌شود.

image

با وجود این که رنگ گلکسی نوت ۲۰ به اندازه رنگ برنزی گلکسی نوت ۲۰ الترا جذاب به نظر نمی‌رسد، ولی طراحی مات آن در هر حال چشم‌نواز است. فریم فلزی باریک این گوشی در کنار لبه‌هایی که به‌ظرافت خمیدگی پیدا کرده، باعث می‌شود طراحی کلی گلکسی نوت ۲۰ بسیار زیبا و پریمیوم باشد.

سامسونگ با برگزاری رویدادی در تاریخ ۱۵ مرداد از خانواده گلکسی نوت ۲۰ رونمایی خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)