خانهاخبار
ASUS ROG 3 مجهز به 4 سنسور AirTrigger خواهد بود

ASUS ROG 3 مجهز به 4 سنسور AirTrigger خواهد بود

آخرین تیزر تبلیغاتی ROG 3 از وجود دکمه‌های آلتراسونیک AirTrigger خبر می‌دهد.
۱۳۹۹/۴/۲۸

Asus در 23 جولای (پنج روز دیگر) از اسمارت‌فون مخصوص بازی تحت عنوان راگ 3 رونمایی خواهد کرد. شرکت تایوانی قبل از رونمایی از این ماشینِ بازی بر روی برخی از ویژگی‌های آن تبلیغاتی انجام داده است. آخرین تیزر هم از وجود دکمه‌های آلتراسونیک AirTrigger خبر می‌دهد.

image

 

AirTrigger چیست؟

مناطقی از راگ‌فون ، مجهز به سنسورهای آلتراسونیک هستند که قابلیت شخصی‌سازی دارند تا برخی عملکردها اجرا شوند به‌عنوان‌مثال تکرار برخی اکشن‌ها در بازی‌ و یا اجرای اپلیکیشن خاص.

AirTrigger دو نوع هستند. مدل اول دو دکمه آلتراسونیک قرارگرفته در سمت کلید پاور تا هنگامی‌که گوشی را به‌صورت افقی در دست گرفته‌اید انگشتان اشاره به‌راحتی ایرتریگر را لمس کنند. این دو دکمه صرفاً برای انجام بازی طراحی‌شده‌اند. مدل دوم در بخش پایینی تلفن تعبیه‌شده تا هنگامی‌که تلفن به‌صورت عمودی در دستان شماست مورداستفاده قرار گیرد.

حال ایسوس اعلام کرده که راگ 3 در ایرتریگرها مجهز به 4 کنترلر جسچری هست. کاربرانی که با ROG Phone II آشنا باشند حتماً به خاطر دارند که ایسوس AirTriggerها را در سمت راست جای‌گذاری کرده بود. لازم به ذکر است که Triggerها دکمه نیستند بلکه مناطقی آلتراسونیک حساس به فشار  در قاب گوشی هستند که با اعمال شخصی‌سازی، گویی بر روی اسکرین ضربه می‌زنید.

اخیراً کمپانی آپدیتی را منتشر کرده است که AirTriggerها دارای ویژگی دومی هم هستند که به شما اجازه می‌دهد با استفاده از یکی از تریگرها عملکرد اسلاید افقی را اجرا کنید. ویژگی‌ای که اجرای بسیاری از بازی‌ها را می‌تواند تسهیل کند تا با سوایپ کردن افقی نمایشگر یک دستور خاص در بازی را اجرا کنید. برای مثال در Asphalt 9 Legends، با استفاده از AirTriggerها اسلاید افقی می‌تواند خطوط رانندگی را تغییر دهد.

از ویژگی‌های افزوده‌شده به AirTrigger اطلاعی در دست نیست اما هر چه که باشد عملکرد گیمرها در بازی‌ را آسان خواهد نمود.

ROG Phone 3 با نمایشگر 6.59 اینچی AMOLED با رزولوشن Full HD+ و نسبت ابعاد 19.5:9  و نرخ تازه‌سازی 144 هرتزی مورد انتظار است. از مشخصات فنی هم می‌توان به اسنپ‌دراگون 865 پلاس SoC همراه با 16 گیگابایت رم LPDDR5 اشاره کرد.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)