خانهاخبار
شیائومی احتمالا ماه آینده از موبایلی با شارژ 120 واتی پرده برمی‌دارد

شیائومی احتمالا ماه آینده از موبایلی با شارژ 120 واتی پرده برمی‌دارد

بر اساس اطلاعاتی که از مرجع چینی 3C به‌دست آمده، به نظر می‌رسد که شیائومی در حال کار روی پرچمداری است که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۹/۴/۲۷

اوپو ساعاتی پیش از جدیدترین فناوری شارژ سریع خود با نام 125W Flash Charge رونمایی کرد که قادر است یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی را ظرف مدت ۲۰ دقیقه از صفر به صد برساند. اگرچه اوپو گفت که فناوری آن‌ها آماده عرضه است، اما اعلام نکرد که چه زمانی آن را به بازار می‌فرستد. حالا اما گزارشی منتشر شده که از عرضه پرچمداری از شرکت شیائومی با شارژر ۱۲۰ واتی در ماه آینده میلادی حکایت دارد.

مرجع چینی 3C موبایلی از شرکت شیائومی با شماره مدل M2007J1SC را تایید کرده است که شارژری ۱۲۰ واتی دارد. طبق اعلام وب‌سایت XDA Developers، اسم رمز این تلفن هوشمند cas است و احتمالا از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ یا اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس کوآلکام استفاده می‌کند. علاوه بر این، گفته شده که دستگاه مذکور احتمالا دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و لنز زوم اپتیکالی با قابلیت تصویربرداری Supermoon خواهد داشت. شیائومی cas احتمالا به لنز فوق عریضی با قابلیت تصویربرداری ماکرو نیز مجهز می‌شود.

شیائومی تنها تولیدکننده موبایلی نیست که می‌خواهد ماه آینده موبایلی با شارژر سریع‌تر از ۱۰۰ وات معرفی کند. شرکت ویوو هم دیروز از طریق زیربند iQOO از شارژ سریع ۱۲۰ واتی رونمایی کرده بود. با این حال، برخلاف ویوو و اوپو، شیائومی هنوز از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی خود پرده برنداشته و چگونگی عملکرد آن را تشریح نکرده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)