خانهاخبار
دو گزارش جدید رونمایی از گلکسی زد فولد 2 در آنپکد بعدی را تایید کردند

دو گزارش جدید رونمایی از گلکسی زد فولد 2 در آنپکد بعدی را تایید کردند

بر اساس اعلام افشاگران توئیتری، راس یانگ و آیس یونیورس، به نظر می‌رسد که علی‌رغم گزارش قبلی سامسونگ واقعا قصد دارد گلکسی زد فولد 2 را در تاریخ 15 مرداد معرفی کند.
۱۳۹۹/۴/۲۶

سامسونگ در تاریخ ۱۵ مرداد با برگزاری رویدادی می‌خواهد از سری گلکسی نوت ۲۰ و احتمالا چند محصول دیگر رونمایی کند. چند روز پیش در گزارشی اعلام شد که گلکسی زد فولد ۲ احتمالا به این مراسم نمی‌رسد، اما حالا گزارش تازه‌ای در خلاف جهت این ادعا منتشر شده است.

راس یانگ، تحلیل‌گر بازار و مدیرعامل شرکت DSCC، اخیرا در توئیتی اعلام کرد که سامسونگ همچنان می‌خواهد گلکسی زد فولد ۲ را در مراسم آنپکد آتی خود معرفی کند. علاوه بر این، افشاگر معروف توئیتری، آیس یونیورس، نیز در توئیتی گفته آقای یانگ را تایید و اعلام کرد که نسل دوم این گوشی تاشو در تاریخ ۱۵ مرداد معرفی می‌شود.

آیس یونیورس همچنین اظهار داشت که گلکسی زد فولد ۲ در تاریخ ۲۰ سپتامبر مصادف با ۳۰ شهریور در بازار چین عرضه می‌شود. این در حالی است که آقای یانگ گفته این دستگاه احتمالا تا ماه اکتبر روانه بازار نخواهد شد. بر این اساس، به نظر می‌رسد که گلکسی زد فولد ۲ در تاریخ ۳۰ شهریور در چین عرضه می‌شود، اما عرضه جهانی آن به چند هفته پس از این تاریخ موکول خواهد شد.

گلکسی زد فولد ۲ یکی از موردانتظارترین محصولات امسال است، و آقای یانگ مطابق گزارش قبلی خود می‌گوید این دستگاه از نمایشگری ۷.۵۹ اینچی استفاده می‌کند. در حالی که در شماری از گزارش‌ها گفته شده موبایل مذکور پنل ۷.۷ اینچی دارد. طبق اعلام راس یانگ، رزولوشن صفحه نمایش گلکسی زد فولد ۲ برابر ۲۲۱۳ در ۱۶۸۹ پیکسل است و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. البته این نمایشگر پنل LTPO ندارد.

علاوه بر گلکسی زد فولد ۲ احتمالا در مراسم ۱۵ مرداد شاهد رونمایی از گلکسی زد فلیپ 5G و حتی تبلت پرچمدار بعدی سامسونگ خواهیم بود. گلکسی تب S7 و تب S7 پلاس از مدت‌ها پیش در شایعات حاضر شده بودند و بی‌صبرانه منتظریم تا این محصولات را ببینیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)