خانهاخبار
گلکسی نوت 20 الترا نمایشگری با نرخ نوسازی پویا خواهد داشت

گلکسی نوت 20 الترا نمایشگری با نرخ نوسازی پویا خواهد داشت

بر اساس اعلام افشاگر معروف توئیتری، گلکسی نوت 20 الترا نمایشگری دارد که نرخ نوسازی آن بسته به برنامه‌های باز در صفحه تغییر می‌کند.
۱۳۹۹/۴/۲۶

حالا دیگر حدود سه هفته تا مراسم رونمایی از گلکسی نوت ۲۰ باقی مانده است، اما اخبار و شایعات درباره این محصول تمامی ندارد. در شماری از گزارش‌های قبلی گفته شده بود که خانواده گلکسی نوت ۲۰ می‌تواند از نمایشگری با نرخ نوسازی پویا استفاده کند. حالا افشاگر معروف، آیس یونیورس، وجود این قابلیت را در گلکسی نوت ۲۰ الترا تایید کرده است. او همچنین می‌گوید که گلکسی نوت ۲۰ الترا مثل سری گلکسی اس ۲۰ فاقد تنظیماتی برای استفاده از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی در رزولوشن +QHD خواهد بود.

سامسونگ در سری گلکسی اس ۲۰ فقط اجازه می‌دهد در رزولوشن +FHD بین نرخ نوسازی ۶۰ و ۱۲۰ هرتزی انتخاب داشته باشید. این شرکت با فراهم‌سازی قابلیت جابجا شدن بین نرخ نوسازی ۶۰ و ۱۲۰ هرتزی سعی دارد عمر باتری گلکسی نوت ۲۰ الترا را افزایش دهد. چون استفاده از نرخ نوسازی بالا فقط در برخی مواقع و در شماری از اپلیکیشن‌ها سودمند است.

توجه داشته باشید که نرخ نوسازی پویا با نرخ نوسازی متغیر متفاوت است، چون دومی به پشتیبانی در سطح سخت‌افزار نیاز دارد. سامسونگ در نرخ نوسازی پویایی که در گلکسی نوت ۲۰ الترا پیاده‌سازی شده به دستگاه اجازه می‌دهد به‌صورت خودکار و بسته به اپلیکیشنی که در صفحه باز است بین نرخ ۶۰ و ۱۲۰ هرتزی جابجا شود.

این سازوکار با نرخ نوسازی متغیر فرق می‌کند. در نرخ نوسازی متغیر سیستم در هر لحظه بسته به محتوایی که در صفحه وجود دارد نرخ نوسازی را تغییر می‌دهد. از آن‌جایی که نرخ نوسازی پویا تماما مبتنی بر نرم‌افزار است، این احتمال وجود دارد که این قابلیت بعدا از طریق آپدیتی به سری گلکسی اس ۲۰ نیز اضافه شود.

خانواده گلکسی نوت ۲۰ در رویدادی در تاریخ ۱۵ مرداد معرفی خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)