خانهاخبار
گلکسی نوت 20 چقدر از گلکسی نوت 10 بزرگ‌تر است؟

گلکسی نوت 20 چقدر از گلکسی نوت 10 بزرگ‌تر است؟

بر اساس رندرهای جدیدی که از سوی افشاگر معروف توئیتری منتشر شده، حالا می‌توانیم ببینیم که ابعاد پرچمدار جدید سامسونگ در مقابل پرچمدار پارسالی آن‌ها چه تفاوتی کرده است؟
۱۳۹۹/۴/۲۵

طبق اخبار و گزارش‌ها، گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ از نظر اندازه به‌شکل قابل توجهی از گلکسی نوت ۲۰ بزرگ‌تر خواهد بود. حالا رندری منتشر شده که این تفاوت اندازه را به‌طور دقیق نشان می‌دهد. افشاگر معروف توئیتری، آیس یونیورس، با انتشار رندری از گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۱۰ این تفاوت را به تصویر کشیده است.

او سه تصویر جدید منتشر کرده که در دو تای آن‌ها مقایسه‌ای میان گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۱۰ دیده می‌شود و در سومی می‌توانیم رندر جلو و عقب گلکسی نوت ۲۰ را ببینیم. این رندرها احتمالا توسط خود آیس یونیورس و به‌منظور مقایسه اندازه این دو دستگاه تهیه شده‌اند. همان‌طور که می‌بینید گلکسی نوت ۲۰ به‌شکل قابل توجهی بزرگ‌تر از گلکسی نوت ۱۰ است. بزرگی این گوشی از نظر ارتفاع به‌وضوح پیداست ولی از نظر پهنا تفاوت خاصی بین آن‌ها دیده نمی‌شود.

image

با توجه به این رندرها به نظر می‌رسد که حاشیه‌های کنار صفحه گلکسی نوت ۲۰ کمی بیشتر از گلکسی نوت ۱۰ است و این تفاوت به خاطر استفاده از پنل مسطح به وجود آمده، در حالی گلکسی نوت ۱۰ پنل خمیده داشت. از سوی دیگر، حفره دوربین سلفی در گلکسی نوت ۲۰ کوچک‌تر شده است.

image

آیس یونیورس می‌گوید ارتفاع گلکسی نوت ۲۰ یک سانتی متر از گلکسی نوت ۱۰ بیشتر است. او تایید می‌کند که هر دو گوشی پنل +FHD و ۶۰ هرتزی دارند، در نتیجه این دستگاه مدل استاندارد نوت ۲۰ خواهد بود. انتظار می‌رود که مدل دومی از خانواده گلکسی نوت ۲۰ به نام گلکسی نوت ۲۰ الترا نیز در دست تولید باشد که احتمالا نرخ نوسازی بالاتری خواهد داشت.

سامسونگ سری گلکسی نوت ۲۰ را در تاریخ ۱۵ مرداد معرفی می‌کند و احتمالا همراه آن از گلکسی زد فلیپ 5G هم رونمایی می‌کند. پیش‌تر انتظار می‌رفت که گلکسی زد فولد ۲ نیز در همین مراسم از راه برسد، اما گزارش‌های اخیر از عدم آمادگی این دستگاه برای مراسم آنپکد بعدی خبر داده‌اند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)