خانهاخبار
اپل خواستار تسریع در چرخه تولید مک بوک پرو شد

اپل خواستار تسریع در چرخه تولید مک بوک پرو شد

تأمین کنندگان قطعات مک بوک پرو اپل این روزها، سرشان بسیار شلوغ است.
۱۳۹۹/۴/۲۴

اهالی کوپرتینو به تازگی با سیل عظیمی از درخواست برای خرید مک بوک پرو روبرو شده‌اند و به این ترتیب، از تأمین کنندگان قطعات این محصول درخواست کرده‌اند تا فرآیند تولید خود را با سرعت بیشتری طی کنند.

بر اساس آمار جدید، سفارش انواع مدل‌های مک بوک پرو با افزایش حدودا 36 درصدی روبرو شده است و به نظر می‌رسد که با ادامه یافتن روند شیوع کرونا و قرنطینه خانگی در کشورهای مختلف، این اعداد و ارقام تا حد محسوسی بالاتر برود.

گزارشی که توسط دیجی تایمز منتشر شده، حاکی از‌ آن است که کلیه اقشار جامعه، از افراد حرفه‌ای و خلاق گرفته تا افراد ساده که کارهای خود را از درون منزل انجام می‌دهند، به سمت خرید مک بوک پرو اپل هجوم آورده‌اند. برخی تحلیل گران بر این باور هستند که به دلیل خانه نشین شدن بسیاری از کارمندان تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا و قرنطینه‌های سفت و سختی که در برخی کشورها حاکم است، این روند افزایش درخواست برای خرید مک بوک پرو به صورت مقطعی خواهد بود.

پیش بینی می‌شود که در سه ماهه سوم سال جاری میلادی (2020) تعداد تولیدات مک بوک پرو به عدد چهار میلیون برسد که بر اساس آمار ارائه شده توسط اپل، این رقم برابر با بیست درصد افزایش در این شاخه است.

image

 

البته در این گزارش که توسط دیجی تایمز منتشر شده، نیامده است که آیا مک بوک پروهای جدید که در حال تولید هستند، به پردازنده اینتل مجهز هستند یا چیپست‌های جدید و اختصاصی اپل روی آن ها قرار گرفته است. این موضوع از آن جا نشأت می‌گیرد که اپل پیش‌تر اعلام کرده بود که از سه ماهه چهارم سال جاری میلادی، تولید مک بوک پرو 13 اینچی با پردازنده‌های اختصاصی را آغاز خواهد کرد.

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که طبق شایعاتی که از قبل منتشر شده بود، روند تولید چیپست‌های اختصاصی اپل از سه ماهه چهارم سال 2020 آغاز می‌شود. همچنین مدتی قبل شایعه شده بود که اپل قصد دارد تا خط تولید مک بوک ایر را متوقف نماید، اما در گزارشی جدید نقل شده است که مدل جدید این محصول با پردازنده اختصاصی اپل سه ماهه چهارم سال جاری یا سه ماهه اول سال آینده میلادی معرفی و روانه بازار خواهد شد.

مطمئنا اگر قرار باشد که پردازنده‌های اختصاصی اپل روی مک بوک های جدید قرار گیرد، شاهد افزایش سرعت تولید این محصول خواهیم بود. گذشت زمان همه چیز را ثابت خواهد کرد. باید منتظر ماند و دید که این شایعات، تا چه اندازه به واقعیت نزدیک خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)