خانهاخبار
بهترین جایگزین‌های تیک‌تاک: 5 اپ به اشتراک‌گذاری ویدئو

بهترین جایگزین‌های تیک‌تاک: 5 اپ به اشتراک‌گذاری ویدئو

تیک‌تاک که علاقه‌مندان خاص خود را در سرتاسر دنیا دارد تنها نیست و رقبایی دارد. ما 5 تا از بهترین رقبا را برای شما انتخاب کردیم که ارزش امتحان کردن دارند.
۱۳۹۹/۴/۲۴

image

 

TikTok برای همه مناسب نیست چراکه برخی به امنیت برنامه مشکوک هستند و افرادی هم هستند که اصلاً علاقه‌ای به استفاده از این اپ ندارند. نظرات  و سلایق هر شخص مخصوص اوست اما اگر علاقه‌مند به تولید و به اشتراک‌گذاری ویدئو هستید مخصوصاً نمونه‌های کوتاه همراه با فیلتر، موزیک و افکت هیچ راهی جز استفاده از تیک‌تاک نیست. خوشبختانه دیگر اپلیکیشن‌هایی هستند که بتوانند تجربه مشترکی را انتقال دهند. در این نوشتار ما پنج اپلیکیشن که به‌خوبی می‌توانند جایگزین تیک‌تاک شوند را همراه با لینک پلی‌استور و اپ استور برای شما فهرست کرده‌ایم تا اگر علاقه‌ای به استفاده از TT ندارید یکی از آن‌ها بتوانند توجه شما را جلب کنند.

 

Dubsmash

بیش از 5 سال حضور در حوزه موبایل‌موشِن و همین‌طور بیشتر از صد میلیون دانلود بین کاربران سرتاسر جهان، دابسمش به شما این اجازه را می‌دهد فیلم‌های کوتاه 10 ثانیه‌ای را تماشا و یا حتی خلق کنید. این امکان وجود دارد که کلیپ‌ها را با استفاده از صداهای موجود، چهره‌های متفاوت، رقص‌های جدید و لب‌خوانی فیلم‌ها ترکیب کنید. قابلیت دوبله کردن فیلم‌های خودتان نیز وجود دارد.

image

 

لازم نیست حتماً به خلق ویدئوهای خودتان مشغول شوید بلکه می‌توانید به فید برنامه سری بزنید و با گشتن میان بخش‌های مختلف ، فیلم‌هایی که دیگران درست کرده‌اند و علاقه‌مند هستید به تماشا بنشینید.

وب‌سایت        iOS        اندروید

 

Byte

کمپانی سازنده Vine اپلیکیشن دیگری تحت عنوان Byte برای رقابت با تیک‌تاک عرضه کرد. این برنامه مانند Vine به شما اجازه می‌دهد تا ویدئوهای خود را ادیت و منتشر کنید. این امکان هست که هم ویدئوی خود را به کار بگیرید هم از دوربین خودِ برنامه ، ویدئوهای 6 ثانیه‌ای ضبط کنید که مستقیماً در پیج خودتان آپلود خواهند شد.

image

در خلاصه توضیح این برنامه در اپل استور این‌گونه نوشته‌شده است: "نوستالژی باعث تولید این برنامه شد و آینده این برنامه به شما بستگی دارد." Byte یک فید محتوا هم دارد تا کاربران ضمن فالو کردن به صفحاتی هدایت شوند که محتوای جدید را تماشا کنند.

وب‌سایت        iOS        اندروید

 

Triller

یک هنرمند مشهور باشید و یا یک جویای نام، این برنامه ساده به شما اجازه می‌دهد موزیک ویدئو خلق و منتشر کنید.  می‌توانید از Triller برای رقصیدن، لب‌خوانی و سرگرمی استفاده کنید – درست مانند تیک‌تاک.

image

 

درواقع Triller از یک فناوری ویرایشی هوش مصنوعی بهره‌مند است که به شما اجازه می‌دهد در مدت‌زمان کوتاهی چندین ویدئو همراه با موسیقی در فواصل زمانی متفاوت تولید کنید. به گزارش Triller این برنامه در سال 2019 بیست‌وشش میلیون کاربر داشت و 120 میلیون بار دانلود شده است.

وب‌سایت        iOS        اندروید

 

 

Funimate

این برنامه نیز به شما در ساخت و ادیت فیلم کمک می‌کند. افکت‌های پیشرفته، فیلتر، ترنزیشن، نقاشی روی فیلم، اضافه کردن متن، نور نئون، برش، تریم و ترکیب تعداد بالای کلیپ‌ها از فیچرهای این اپ هستند.

image

 

شما می‌توانید با استفاده از ایموجی و استیکر افکت‌های خاص خود را خلق کنید و در چالش‌های روزانه شرکت کنید. کمپانی سازنده ادعا می‌کند در اپ استور بیش از 100 کشور در جایگاه اول قرارگرفته است.

وب‌سایت        iOS        اندروید

 

Chingari

جایگزین هندی برنامه تیک‌تاک که بیشتر ویدئوها راجع به موسیقی و رقص هستند. مقداری کند و غیرجذاب است. اما آمارها نشان می‌دهد که در هر ساعت 300 هزار نفر به کاربرانش اضافه می‌شود و در هر ساعت 2.2 میلیون ویدئو تماشا می‌شوند.

image

 

رابط کاربری کاشی شکل همراه با یک بخش مجزا برای بازی که جوایز نقدی دارد. در بحث خلق ویدئو، فیلترهای متعددی وجود دارند که به شما اجازه می‌دهد به بک‌گراند فیلم خود موسیقی اضافه کنید. امکان اضافه کردن تایمر و تغییر سرعت نیز از دیگر نکات قابل‌ذکر این اپ هستند.

وب‌سایت        iOS        اندروید

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

زهرا

۱۴۰۰/۷/۲۹
زنده باد نامن
منم نامنی هستم

rafa_

۱۳۹۹/۴/۲۶
روز اول از تیک تاک بدم میومد وقتی فهمیدم چینیه که دیگه نگو
من حتی شیرایت هم حذف کردم
چینی جماعت ناامن
حیف که بودجه نیست وگرنه هواوی هم عوض میکردم

امیرحسین

۱۳۹۹/۴/۲۵
دو تا اپ likee و musicly بهتر و محبوب تر از تمام اپ های توی لیست شما هستند.