خانهاخبار
گزارش: سری گلکسی نوت 20 می‌تواند ارزان‌تر از نسل قبلی باشد

گزارش: سری گلکسی نوت 20 می‌تواند ارزان‌تر از نسل قبلی باشد

بر اساس گزارش تازه‌ای که از کره جنوبی به دست آمده و با گزارش‌های قبلی در تناقض است، ظاهرا سری گلکسی نوت 20 می‌تواند از سری گلکسی نوت 10 ارزان‌تر باشد.
۱۳۹۹/۴/۲۱

سامسونگ پارسال گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس را به‌ترتیب با قیمت ۱.۲۱ میلیون وون (معادل ۱۰۴۱ دلار) و ۱.۵ میلیون وون (معادل ۱۲۴۹ دلار) روانه بازار کره جنوبی کرد. حالا یک رسانه کره‌ای به نام Naver گزارش داده که قیمت پرچمداران سری نوت ۲۰ حدود ۰.۰۵ میلیون وون (معادل ۴۰ دلار) کمتر از نسل قبلی خواهد بود. این خبر با گزارش‌های قبلی که از افزایش قیمت محصولات آتی سری نوت خبر می‌داد در تناقض است.

خبرگزاری Naver می‌گوید این کاهش قیمت به‌خاطر کاهش سطح تقاضایی است که بر اثر همه‌گیری جهانی ویروس کرونا به وجود آمده. اما این همه ماجرا نیست؛ اپراتورها پارسال طرح‌های اقساطی و سوبسیدی جذابی ارائه می‌دادند تا کاربران را به خرید نوت ۱۰ ترغیب کنند. امسال این سوبسیدها کمتر خواهد بود، در نتیجه کاربران باید هزینه مستقیم بیشتری بپردازند.

گلکسی نوت ۱۰ در زمان عرضه با قیمت ۹۵۰ دلار به آمریکا و با قیمت ۹۵۰ یورو به بازار اروپا وارد شد. قیمت مدل نوت ۱۰ پلاس نیز به‌ترتیب ۱۱۰۰ دلار و ۱۱۰۰ یورو بود. متاسفانه در گزارش Naver ذکر نشده که این کاهش قیمت در بازارهای بین‌المللی هم اعمال خواهد شد یا نه. با این حال، حتی اگر قیمت دستگاه‌ها کاهش پیدا کند، انتظار داریم که فروش سامسونگ کمتر از گذشته باشد. خریداران در زمان عرضه سری گلکسی اس ۲۰ نشان دادند که در شرایط ناپایداری اقتصادی تمایلی به صرف هزینه‌های سنگین برای خرید تلفن‌های هوشمند ندارند.

خانواده گلکسی نوت ۲۰ رسما در تاریخ ۱۵ مرداد ماه معرفی خواهد شد و احتمالا همراه آن شاهد رونمایی از گلکسی زد فولد ۲ و گلکسی زد فلیپ 5G خواهیم بود. انتظار می‌رود که خانواده نوت از تاریخ ۳۱ شهریور وارد بازار شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)