خانهاخبار
اطلاعات جدیدی در مورد نسخه جدید Resident Evil منتشر شد

اطلاعات جدیدی در مورد نسخه جدید Resident Evil منتشر شد

ورژن جدید Resident Evil با نام Village در دست طراحی و توسعه قرار دارد.
۱۳۹۹/۴/۱۹

رزیدنت اویل Village داستان طولانی نخواهد داشت، اما می‌توان آن را طولانی ترین نسخه Resident Evil دانست.

این اطلاعات توسط آقای Dusk Golem، یکی از منابع نزدیک به کمپانی کپ کام در توییتر منتشر شده است. چندی پیش نیز اخبار و اطلاعاتی در مورد شخصیت‌های مختلف و تنظیمات مربوط به آن‌ها در محیط اینترنت در حال پخش شدن بود.

image

 

بر اساس اعلام Golem، طرفداران مانند نسخه‌های دوم و سوم Resident Evil، نباید انتظار یک داستان طولانی را داشته باشند، اما می‌توان Resident Evil Village را طولانی ترین نسخه این بازی ترسناک دانست که طبق اعلام برخی افراد، حدودا دو یا سه ساعت بیشتر از Resident Evil 7: Biohazard ادامه خواهد داشت.

متن کامل سخنان آقای Dus Golem به صورت زیر است:

انتظار نداشته باشید که RE8 یک داستان طولانی داشته باشد، اما بر اساس شنیده‌ها، با طولانی ترین نسخه این بازی روبرو هستیم.

منابع موثقی که با آن ها در ارتباط هستم، اعلام کرده‌اند که این بازی حدودا دو یا سه ساعت بیشتر از RE7 زمان نیاز خواهد داشت. البته عوامل زیادی از جمله سبک بازی شما، در این موضوع دخیل خواهند بود و ممکن است که این زمان، بیشتر هم بشود.

از آن جا که روند داستانی Resident Evil 7 به گونه‌ای بود که بین 9 تا 11 ساعت برای اتمام آن زمان نیاز بود، این طور به نظر می‌رسد که RE8 بر اساس سبک بازی افراد، بین 11 تا 13 ساعت زمان نیاز خواهد داشت.

image

 

پیش‌تر در رسانه‌های خبری این طور اعلام شده بود که Resident Evil 8 در نیمه اول سال 2021 عرضه می‌شود، اما آقای Golem در پایان سخنان خود به این موضوع اشاره داشت که این نسخه در نیمه دوم سال آینده Release می‌شود. به نظر می‌رسد که بین ماه‌های آوریل تا جولای، باید منتظر رونمایی از Resident Evil Village باشیم و البته بر اساس اظهارات Dusk Golem، شرکت کپ کام هیچ تاریخ مشخص و دقیقی برای زمان معرفی آن عنوان نکرده است.

نسخه بعدی رزیدنت اویل نخستین بار ماه گذشته در رویداد معرفی پلی استیشن 5 رونمایی شد. کنسول‌های جدید یعنی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در کنار PC ها، از این بازی جذاب و هیجان انگیز پشتیبانی خواهند کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Mo

۱۳۹۹/۵/۷
کوارتر یعنی سه ماهه نه نیم سال. تو سه ماهه دوم گفته میاد.

حسن

۱۳۹۹/۴/۲۰
راستش عاشق غول ژاپنی کپکام هستم و اولین بازی عمرم هم اویل,,,اما این گرافیکی که نشون دادن بیشتربدرد پلی فور میخوره تا پلی فایو,,,یا اینکه بیان و بگن بین نسلیه تا شاکی نشم,مگه چه ایرادی داره رو پلی فور و وان هم بیاد نامردا؟؟؟بازیش فوق العاده بنظرمیاد,باید رو فور هم بیاد,نیاد کپکام اولین نامردیشو ثابت میکنه,تازه بماند که آلبرت وسگر هم باید تواین بازی دوباره بیارن اگرنیارن اینم یه شکسته برای آینده این سری بازی,☺️