خانهاخبار
شارژر گلکسی فولد 2 سریع‌تر از نسل قبلی خواهد بود

شارژر گلکسی فولد 2 سریع‌تر از نسل قبلی خواهد بود

بر اساس اطلاعات منتشره از سوی مرجع چینی 3C، گلکسی فولد 2 شارژر سریعی دارد که سرعت آن نسبت به نسل اول گلکسی فولد بیشتر است.
۱۳۹۹/۴/۱۷

همان طور که در بخش اخبار موبایل به اطلاع شما رساندیم، گلکسی فولد ۲ احتمالا همراه با سری گلکسی نوت ۲۰ در تاریخ ۱۵ مرداد معرفی می‌شود. پیش‌تر شایعاتی درباره ویژگی‌ها و قابلیت‌های این گوشی منتشر شده بود. حالا حضور گلکسی فولد ۲ در مرجع چینی 3C فناوری شارژ سریع این تلفن هوشمند را مشخص کرده است.

پایگاه داده 3C از مدل 5G گلکسی فولد ۲ با شماره مدل SM-F9160 خبر داده که از شارژری با شماره مدل EP-TA800 استفاده می‌کند. حداکثر توان خروجی این شارژر ۹ ولت و ۲.۲۷ آمپر یا ۱۱ ولت و ۲.۲۵ آمپر است، در نتیجه سرعت شارژ آن ۲۵ وات خواهد بود. این همان شارژری است که در اکثر محصولات بالارده یا میان‌رده سامسونگ مثل گلکسی اس ۲۰، گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی A71 به چشم می‌خورد.

این شارژر نسبت به شارژر ۱۵ واتی نسل اول گلکسی فولد سریع‌تر شده است. پیش‌تر مشخص شده بود که گلکسی فولد ۲ از دو باتری با ظرفیت‌های ۲۲۷۵ و ۲۰۹۰ میلی آمپر ساعت استفاده می‌کند تا مجموع ظرفیت آن ۴۳۶۵ میلی آمپر ساعت باشد. این گوشی احتمالا از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس بهره خواهد برد.

گفته می‌شود که گلکسی فولد ۲ نمایشگر بزرگ‌تری با دوربین سلفی حفره‌ای خواهد داشت. پنل داخلی این گوشی ۷.۷ اینچ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و محافظ UTG خواهد بود. این گوشی با اندروید ۱۰ و پوسته One UI 2.5 عرضه می‌شود. گلکسی فولد ۲ احتمالا با ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید.

گلکسی فولد ۲ نیز مثل گلکسی نوت ۲۰ الترا دوربین سه‌گانه‌ای خواهد داشت که لنز اصلی آن سنسوری ۱۰۸ مگاپیکسلی است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به بلندگوهای استریو، بلوتوث ۵.۰، جی‌پی‌اس، ان‌اف‌سی، درگاه USB-C، شارژ بیسیم و شارژ بیسیم معکوس اشاره کنیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)