خانهاخبار
گلکسی M41 احتمالا باتری غول‌پیکری با ظرفیت 6800 میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت

گلکسی M41 احتمالا باتری غول‌پیکری با ظرفیت 6800 میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت

بر اساس گزارش‌های جدید، باتری فوق بزرگی با ظرفیت 6800 میلی‌آمپر ساعت از مرجع چینی 3C سر در آورده که می‌تواند متعلق به گلکسی M41 شرکت سامسونگ باشد.
۱۳۹۹/۴/۱۴

گزارشی جدید خبر از احیای موبایلی لغوشده به نام گلکسی M41 می‌دهد که احتمالا یک باتری غول‌پیکر خواهد داشت. طبق شنیده‌ها ظرفیت باتری این گوشی ۶۸۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود که حدود دو برابر ظرفیت باتری مدل قبلی این گوشی است.

گزارش‌های وب‌سایت MySmartPrice نشان می‌دهد که یک باتری لیتیوم-یونی با شماره مدل EB-BM415ABY در مرجع چینی 3C حاضر شده است. اطلاعات این پایگاه ظرفیت باتری مذکور را ۶۸۰۰ میلی آمپر ساعت اعلام کرده و ممکن است یک شارژر ۱۵ واتی همراه آن ارائه شود.

با توجه به محاسباتی که در اعلام ظرفیت باتری‌ها انجام می‌شود، این موبایل در نهایت می‌تواند با یک باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در فهرست‌ها نمایان شود. یکی از دلایلی که باعث شده فکر کنیم این باتری به گلکسی M41 تعلق دارد شماره مدل آن است. گلکسی M40 که پارسال معرفی شد با شماره مدل SM-M405F به بازار آمد.

اگرچه گلکسی M41 تاکنون از هیچ مرجعی سر در نیاورده است، اما باتری آن از کد M415 در شماره مدل خود استفاده می‌کند. این موضوع با مجموعه‌ای از تصاویر مرجع Safety Korea تایید شده که باتری مذکور و تاییدیه‌های آن را نشان می‌دهد.

آیا گلکسی M41 با M51 تبدیل می‌شود؟

اگر این خبر را در کنار گزارشی قرار دهیم که چند روز پیش منتشر شده بود و نشان می‌داد که سامسونگ به دنبال تولیدکننده جدیدی برای نمایشگر گلکسی M51 است، احتمالا می‌توانیم به ادغام این گوشی با گلکسی M41 برسیم که تولید آن چندی پیش به خاطر عدم توانایی سازندگان صفحات نمایش در کسب استانداردهای کیفی سامسونگ لغو شده بود.

با این حال، هنوز برای نتیجه‌گیری قطعی خیلی زود است و باید منتظر بمانیم تا ببینیم گزارش‌ها و اخبار بعدی چه نظری درباره این اتفاق خواهند داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)