خانهاخبار
شیائومی تلویزیونی 65 اینچی با کیفیت 4K معرفی کرد

شیائومی تلویزیونی 65 اینچی با کیفیت 4K معرفی کرد

شیائومی امروز از تلویزیون هوشمندی به نام Mi TV Master رونمایی کرد که پنلی 65 اینچی از نوع OLED با رزولوشن 4K دارد. این محصول از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۹/۴/۱۴

بازار تلویزیون‌های هوشمند روزبه‌روز جذاب‌تر می‌شود و پس از معرفی محصولات مقرون‌به‌صرفه وان پلاس، حالا نوبت به مدل‌های جدیدی از تلویزیون‌های شیائومی رسیده است. این شرکت روز گذشته یادآور شد که برنامه‌های بزرگی برای بازار محصولات پریمیوم دارد و در همین راستا از تلویزیونی ۶۵ اینچی از نوع OLED با رزولوشن 4K پرده برداشت.

این دستگاه که با نام Mi TV Master شناخته می‌شود پنلی ۶۵ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد که از نرخ نوسازی متغیر پشتیبانی می‌کند. به‌علاوه، قابلیت تاخیر پایین خودکار روی این دستگاه قرار داده شده که زمان پاسخگویی تلویزیون را به ۱ میلی‌ثانیه می‌رساند. از دیگر ویژگی‌های Mi TV Master می‌توانیم به پوشش ۹۸.۵ درصدی از طیف رنگی DCI-P3، حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت، زاویه نمایش ۱۷۸ درجه‌ای و دالبی ویژن اشاره کنیم.

image

بدنه تلویزیون جدید شیائومی در نوع خود بسیار جذاب است. این دستگاه فقط ۴.۶ میلی‌متر حاشیه دارد و همین باعث شده که نسبت صفحه به بدنه آن ۹۸.۸ درصد باشد. Mi TV Master حالت مخصوصی برای بازی و سیستمی برای جبران حرکت MEMC دارد. شیائومی به منظور اصلاح کیفیت تصاویر پویا در سطح پیکسلی از پردازنده شبکه عصبی استفاده کرده است. این پردازنده بر روی کاغذ می‌تواند بیش از ۲۰ الگوی بهینه‌سازی کیفیت تصویر را فراهم کند.

image

صدای Mi TV Master هم در حالت تئوری بسیار جذاب است. این دستگاه دو بلندگوی ۱۲.۵ واتی در سمت چپ و راست و دو بلندگوی ساراند ۱۰ واتی به اضافه یک ساب‌ووفر ۲۰ واتی ۵۰ هرتزی دارد. این بلندگوها از دالبی Audio و DTS Audio پشتیبانی می‌کنند. Mi TV Master همچنین چهار میکروفن دارد که برای استفاده از دستیار صوتی Xiao AI استفاده می‌شوند.

image

چیپست این تلویزیون MT9650 مدیاتک است که پردازنده‌ای چهارهسته‌ای به همراه گرافیک Mali-G52 MC1 دارد. شیائومی با این دستگاه ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌کند و روی آن سه درگاه HDMI، دو درگاه USB، یک درگاه LAN و یک درگاه S/PDIF قرار داده است. Mi TV Master از وای‌فای 802.11 a/b/g/n/ac در فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز و بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند.

image

تلویزیون ۶۵ اینچی شیائومی از امروز وارد بازار می‌شود و با قیمت ۱۸۴۰ دلار به فروش می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)