خانهاخبار
ظاهر وان پلاس نورد در یک ویدیوی تبلیغاتی رسمی به نمایش گذاشته شد

ظاهر وان پلاس نورد در یک ویدیوی تبلیغاتی رسمی به نمایش گذاشته شد

شرکت وان پلاس با انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی رسمی از میان‌رده جدید این شرکت ظاهر بخش جلو و عقب گوشی خود را به نمایش گذاشت.
۱۳۹۹/۴/۱۴

هایپ مربوط به وان پلاس نورد کم‌کم دارد به نقطه عطف خود می‌رسد. در جدیدترین ویدیوی تبلیغاتی این گوشی بالاخره نمایی از طراحی ظاهری جلو و عقب آن را می‌بینیم. در بخش جلو نمایشگری وجود دارد که بالای آن حفره‌ای دوگانه برای دوربین سلفی قرار دارد. همچنین در سمت راست بدنه اسلایدر هشدار و دکمه پاور دیده می‌شود.

image

در ادامه نمایی از بخش پشتی وان پلاس نورد را می‌بینیم که دوربینی با ماژول مستطیلی را نشان می‌دهد. فلش LED در سمت راست این ماژول قرار گرفته و لوگوی وان پلاس هم در وسط قاب عقب مشاهده می‌شود.

image

علاوه بر این ویدیو، در صفحه مخصوص وان پلاس نورد در آمازون هند مجددا تایید شد که این تلفن هوشمند از چیپست اسنپدراگون 765G استفاده می‌کند. این موضوع قبلا در مصاحبه مدیر خط تولید محصولات مقرون به صرفه وان پلاس تایید شده بود.

image

در حال حاضر اطلاعات رسمی بیشتری درباره این گوشی در دسترس نیست، اما شایعاتی پیرامون عرضه موبایلی دیگری از خانواده وان پلاس نورد شنیده می‌شود. این شرکت توانایی‌های خود را برای حضور در بازار گوشی‌های پرچمدار نشان داده و حالا با نورد می‌تواند سهم خوبی از بازار میان‌رده‌ها به دست آورد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)