خانهاخبار
ایسوس موبایل گیمینگ ROG Phone 3 را اول مرداد معرفی می‌کند

ایسوس موبایل گیمینگ ROG Phone 3 را اول مرداد معرفی می‌کند

چیزی تا رونمایی از جدیدترین پرچمدار گیمینگ ایسوس باقی نمانده و حالا طبق اعلام رسمی این شرکت باید تا اول مرداد منتظر بمانیم تا با ROG Phone 3 آشنا شویم.
۱۳۹۹/۴/۱۳

ایسوس ROG Phone 3 یکی از مهم‌ترین تلفن‌های هوشمندی است که در ماه ژوئیه معرفی خواهد شد. در هفته‌های گذشته گزارش‌های گوناگونی درباره این گوشی منتشر شده بود، اما حالا ایسوس بالاخره رسما اعلام کرده که در تاریخ ۲۲ ژوئیه مصادف با ۱ مرداد از ROG Phone 3 رونمایی می‌کند. اگرچه نام این دستگاه در پوستر آن دیده نمی‌شود، ولی می‌توانیم اطمینان داشته باشیم محصول موردنظر ایسوس نسل سوم ROG Phone است.

با توجه به گزارش‌ها، ROG Phone 3 با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ به همراه ۱۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این دستگاه به لطف برخورداری از تراشه پرچمدار کوآلکام نه تنها یک موبایل قدرتمند گیمینگ خواهد بود بلکه از 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد.

علاوه بر این، می‌دانیم که ROG Phone 3 نمایشگری ۶.۶ اینچی خواهد داشت و ابتدا در بازار چین عرضه می‌شود. عرضه جهانی این محصول احتمالا چند هفته دیرتر صورت می‌گیرد اما پنجره زمانی یا بازارهای هدف آن هنوز مشخص نشده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Iman

۱۳۹۹/۴/۱۳
جون میده واسه پابجی