خانهاخبار
موبایل غول‌پیکر آنر X10 مکس 5G با دیمنسیتی 800 معرفی شد

موبایل غول‌پیکر آنر X10 مکس 5G با دیمنسیتی 800 معرفی شد

آنر امروز از موبایلی به نام X10 Max 5G رونمایی کرد که نمایشگری 7 اینچی دارد و با دوربینی دوگانه از راه می‌رسد. قیمت این دستگاه یکی از مولفه‌هایی است که آن را برای خرید جذاب می‌کند.
۱۳۹۹/۴/۱۳

آنر بالاخره پس از انتشار شایعات مختلف امروز از تلفن هوشمندی به نام Honor X10 Max 5G رونمایی کرد. این گوشی نمایشگری ۷.۰۹ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن +FHD دارد که بالای آن ناچی قطره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. نمایشگر ایکس ۱۰ مکس از ماتریس RGBW استفاده می‌کند که نتیجه آن بهبود روشنایی صفحه در برابر نمایشگرهای LCD عادی است. حداکثر روشنایی این پنل به ۷۸۰ نیت می‌شود و از HDR10 پشتیبانی می‌کند.

image

آنر ایکس ۱۰ مکس از جمله بزرگ‌ترین تلفن‌های بازار است و ارتفاع آن به ۱۷۴.۳ میلی‌متر می‌رسد. عرض این گوشی ۸۴.۹ میلی‌متر و وزن آن ۲۳۲ گرم است. آنر معتقد است که موبایل جدید آن‌ها می‌تواند در سیستم‌های سرگرمی-اطلاعاتی داخل اتومبیل به کار گرفته شود. این محصول بلندگوی دوگانه دارد.

image

چیپست 5G آنر ایکس ۱۰ مکس دیمنسیتی ۸۰۰ مدیاتک است که همراه با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود. در قاب عقب این گوشی دوربین دوگانه‌ای شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. بین این دو لنز فلش LED قرار گرفته است.

image

ظرفیت باتری این گوشی ۵ هزار میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. آنر ایکس ۱۰ مکس با اندروید ۱۰ و پوسته Magic UI 3.1 عرضه می‌شود. آنر این دستگاه را در رنگ‌های آبی، نقره‌ای و مشکی به بازار می‌فرستد. قیمت مدل ۶ + ۶۴ گیگابایتی ۲۶۹ دلار، مدل ۶ + ۱۲۸ گیگابایتی ۲۹۷ دلار و مدل ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی ۳۵۴ دلار است.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)