خانهاخبار
رندر اولین موبایل 5G از سری موتو G لو رفت

رندر اولین موبایل 5G از سری موتو G لو رفت

موتورولا در پی آن است که با ورود 5G به سری موتو G بتواند گروه بزرگ‌تری از مصرف‌کنندگان را به سمت خود جلب کند. رندر نخست Moto G 5G گواهی بر همین مسئله است.
۱۳۹۹/۴/۱۱

زمانی که اولین بار نخستین مدل از سری محصولات موتو جی در سال ۲۰۱۳ معرفی شد، موتورولا نشان داد که چگونه می‌توان یک تلفن هوشمند اقتصادی را جذاب ساخت. از آن زمان تاکنون محصولات زیادی در این دسته معرفی شده‌اند و تعداد رقبا بسیار بالا رفته است. حالا افشاگر معروف، ایوان بلس، می‌گوید موتورولا در حال کار روی اولین موبایل نسل پنجمی موتو جی است و این دستگاه Moto G 5G نام دارد.

او رندری از این گوشی را به اشتراک گذاشته که در آن موبایلی با دوربین چهارگانه در قاب عقب دیده می‌شود. علاوه بر این، ظاهرا دوربینی دوگانه در بخش سلفی حضور دارد که در دو حفره جداگانه قابل مشاهده است. گفته می‌شود که لنز اصلی این گوشی ۴۸ مگاپیکسلی است و امیدواریم که لنز ثانویه دوربین جلو هم فوق عریض باشد.

نکته قابل توجه بعدی از روی این رندر حضور حسگر اثر انگشت جانبی است که می‌تواند حاکی از وجود نمایشگر LCD در این دستگاه باشد. نکته جالب این که موتورولا این حسگر را مطابق معمول در قاب عقب و زیر لوگوی معروف خود قرار نداده است.

فعلا اطلاعات دیگری درباره موتو جی 5G در دسترس نیست، اما انتظار داریم که این تلفن هوشمند قیمت مناسبی شبیه سایر اعضای خانواده خود داشته باشد. برای مثال، موتو جی ۸ پلاس با قیمت ۲۵۰ دلار در آمریکا عرضه شد. البته ممکن است به خاطر پشتیبانی از 5G این رنج قیمت کمی بالا برود، اما امیدواریم که افزایش قیمت چشمگیر نباشد.

خبر مربوط به موتو جی 5G در حالی فاش می‌شود که تنها دو هفته از زمان معرفی چیپست میان‌رده اسنپدراگون ۶۹۰ می‌گذرد؛ چیپستی که اولین پردازنده 5G از سری پردازنده‌های اسنپدراگون ۶۰۰ است. به همین خاطر، این احتمال وجود دارد که قلب تپنده موتو جی 5G اسنپدراگون ۶۹۰ کوآلکام باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)