خانهاخبار
پیشرفت‌ها و قابلیت‌های نرم‌افزاری گلکسی واچ 3 لو رفت

پیشرفت‌ها و قابلیت‌های نرم‌افزاری گلکسی واچ 3 لو رفت

افشاگر معروف، مکس واین‌باخ، با انتشار تصاویری از رابط کاربری گلکسی واچ 3، ویژگی‌های این ساعت هوشمند را با ما به اشتراک گذاشته است.
۱۳۹۹/۴/۱۰

طبق شایعاتی که از عرضه گلکسی واچ ۳ خبر می‌دهند، کمتر از یک ماه تا رونمایی این ساعت هوشمند بقی مانده است. تاکنون اطلاعات و تصاویر گوناگونی از این محصول منتشر شده و بیشتر از هر چیز منتظر قیمت و مشخصات نرم‌افزاری این دستگاه بودیم. حالا گزارش جدیدی به سطح اینترنت راه یافته که این اطلاعات را هم با ما در میان می‌گذارد.

image

مطابق اعلام افشاگر معروف، مکس واین‌باخ، که ظاهرا به فرم‌ور گلکسی واچ ۳ دست پیدا کرده، سامسونگ قصد دارد واچ فیس‌های جدیدی را با این دستگاه منتشر کند. این شرکت ظاهرا پایداری نرم‌افزار خود را از طریق قابلیتی به نام Informative Digital Edge بهینه‌سازی کرده است. بر این اساس، در نسخه جدید Tizen OS امکان نمایش اطلاعاتی مثل تاریخ، روز هفته، ضربان قلب، تعداد قدم‌ها، وضعیت آب و هوا و غیره در گوشه‌های صفحه فراهم می‌شود. او تصاویر این رابط کاربری را در صفحه توئیتر خود منتشر کرده است.

image

نسخه جدید تایزن اپ جدیدی برای آب و هوا دارد که با توجه به وضعیت جوی پس‌زمینه صفحه را تغییر می‌دهد. برای مثال، اگر هوا ابری یا بارانی باشد، پس‌زمینه اپ آب و هوا ابری یا بارانی می‌شود. سامسونگ همچنین نمای هفتگی را به اپ تقویم خود اضافه کرده است.

image

از دیگر قابلیت‌های جدید گلکسی واچ ۳ می‌توانیم به بهبود آیکن نوتیفیکیشن‌ها، آوتلوک پیش‌فرض و اپلیکیشن اسپاتیفای اشاره کنیم. نسل سوم ساعت هوشمند سامسونگ ۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت که ۵.۳ گیگابایت آن در دسترس کاربر قرار می‌گیرد. این ساعت برای پرداخت‌های موبایلی از NFC پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، دو نسخه وای فای و LTE از گلکسی واچ ۳ عرضه می‌شود و هر دو نسخه بلندگو خواهند داشت.

مکس واین‌باخ انتظار دارد که سامسونگ در تاریخ ۸ ژوئیه از گلکسی واچ ۳ رونمایی کند. این محصول یک نسخه ۴۱ میلی‌متری با نمایشگر ۱.۲ اینچی و یک نسخه ۴۵ میلی‌متری با نمایشگر ۱.۴ اینچی خواهد داشت. ظرفیت باتری این دو نسخه به ترتیب ۲۴۷ و ۳۴۰ میلی آمپر ساعت در نظر گرفته شده و هر دو از شارژ بیسیم Qi پشتیبانی می‌کنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)