خانهاخبار
موبایل ارزان‌قیمت Realme C11 با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

موبایل ارزان‌قیمت Realme C11 با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

گوشی هوشمند جدید ریلمی از چیپست تازه‌وارد هلیو G35 استفاده می‌کند و با دوربین دوگانه خود قرار است به رقابت در بازار محصولات اقتصادی بپردازد.
۱۳۹۹/۴/۱۰

شرکت Realme امروز از یک تلفن هوشمند اقتصادی جدید به نام Realme C11 رونمایی کرد. این گوشی درست مثل ردمی 9C که امروز معرفی شد، از چیپست جدید مدیاتک یعنی هلیو G35 استفاده می‌کند. در ادامه مطلب نگاهی به مشخصات فنی این محصول خواهیم انداخت.

image

ریلمی C11 با اندروید ۱۰ و پوسته Realme UI به بازار می‌آید. این گوشی ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و از کارت حافظه microSD هم پشتیبانی می‌کند تا بتوانید ظرفیت فضای داخلی دستگاه را تا حداکثر ۲۵۶ گیگابایت ارتقا دهید.

image

ریلمی C11 نمایشگری ۶.۵ اینچی با رزولوشن +HD دارد که در بالای آن ناچی قطره‌ای برای میزبانی از یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است. در قاب عقب این دستگاه دوربین دوگانه‌ای با چینش متفاوت از گوشی‌های قبلی این برند دیده می‌شود که شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است.

image

موبایل جدید ریلمی حسگر اثر انگشت ندارد، ولی از قابلیت تشخیص چهره پشتیبانی می‌کند. منبع تامین انرژی این گوشی یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی است که از شارژ ۱۰ واتی و شارژ بیسیم معکوس پشتیبانی می‌کند. این شرکت می‌گوید عمر باتری C11 در حالت استندبای به ۴۰ روز می‌رسد ولی برای بازی کردن ۱۲.۱ ساعت، تماشای فیلم ۲۱.۶ ساعت و تماس تلفنی ۳۱.۹ ساعت دوام می‌آورد.

image

ریلمی C11 در دو رنگ سبز نعنایی و خاکستری به بازار می‌آید و قیمت پایه آن ۱۰۰ دلار است. بنابراین این دستگاه رقیب مستقیم ردمی 9C محسوب می‌شود. موبایل برند ریلمی از تاریخ ۷ ژوئیه وارد بازار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

zz

۱۳۹۹/۴/۱۱
امسال با افزایش حقوق کارگری،حقوقم رسید به دو میلیون و پنجاههزار تومن. با دلار بیست هزارتومنی،اگه این ماه بتونم بدون اَب وغذا دوام بیارم وتا وقتی که وارد بازار ایران میشه گرونتر نشه، میتونم بخرمش... اَخ جون..??